Google Ads rekomendacijų skiltis

Blogas - Google Ads

 

– Sveiki, su Jumis sveikinasi Google Partners – OneClick.lt įgula. Mūsų kosminė misija – įžiebti Jūsų verslo žvaigždę konkurencingoje padangėje.
X savaitė,
KOSMINĖS MISIJOS ĮRANKIAI

Mes atlikome „Google“ skelbimų rekomendacijų auditą: tai, ką sužinojome, jus nustebins.

„Google“ išleido savo „Rekomendacijų“ puslapį, anksčiau vadintą „Galimybės“, 2018 m. Šiame puslapyje pateikiamas optimizavimo balas, kuris parodo, kaip gerai jūsų „Google Ads“ paskyra nustatyta. Kuo aukštesnis balas, tuo mažiau rekomendacijų turi „Google“.

Gali atrodyti patrauklu įgyvendinti „Google“ rekomendacijas, atsižvelgiant į didžiulį paieškos milžino paieškos elgesio duomenų srautą. Tačiau dažnai šiose rekomendacijose neatsižvelgiama į unikalius verslo tikslus. Kai kuriais atvejais patarimai gali padidinti išlaidas arba sutrikdyti sudėtingą strategiją.

Mano kolegos ir aš patikrinome keletą rekomendacijų, pateiktų skirtingose Google Ads paskyrų rekomendacijų skiltyse. Kai kurios rekomendacijos, ypač tos, kurios nurodo, kad trūksta skelbimų komponentų arba siūlo naujų raktinių žodžių buvo išties naudingos. Kitos rekomendacijos, pakeičiančios biudžetus arba reklamuojančios „Google“ automatinius kainų siūlymo sprendimus, pvz., Tikslinę SIG, gali sukelti rimtų komplikacijų.

Būkite atsargūs taikydami šias rekomendacijas. Vienu paspaudimu galite žymiai sutrikdyti našumą ir prarasti vietą labai konkurencingame kanale.

Blogiau, kad kai kurios rekomendacijos pritaikomos automatiškai. Jei skelbimo rekomendacijoje matote „Automatinis pritaikymas“, „Google“ pritaikys pakeitimą per 14 dienų, jei jis nebus atmestas. Tai reiškia, kad kampanija gali pasikeisti be jūsų aiškaus sutikimo, ir šie pokyčiai ne visada lemia teigiamą našumą.

Automatinės kainų siūlymo rekomendacijos
„Google“ dažnai siūlo taikyti intelektualų kainų siūlymo sprendimą, pvz., Tikslinę SIG, tikslinį MUĮ ir maksimaliai padidinti konversijas. Automatinis kainų siūlymas gali sutaupyti laiko ir energijos, jei neturite pakankamai žinių, kad galėtumėte valdyti kampanijas, tačiau tai riboja jūsų galimybes nustatyti šiuos kainos pasiūlymus ir mokytis iš pasiūlymų koregavimų. „Google“ pateikia paaiškinimus, kaip veikia jų intelektualiųjų kainų siūlymo sprendimai, tačiau praktiškai perkėlus kainų siūlymo kontrolę gali būti sunkiau diagnozuoti našumo problemas. Vis dar yra mokymosi kreivė, kaip dirbti su šiomis priemonėmis norint pasiekti norimą rezultatai.

Skelbimų ir plėtinių kūrimo rekomendacijos

„Google“ rekomendacijos yra naudingas būdas patikrinti mokamus paieškos skelbimus ir plėtinius. Kopijuoti patobulinimus, kuriems pritaikyti prireiktų daug valandų ar dienų, „Google“ užtruks keletą minučių. Paieškos platforma gali greitai išanalizuoti mokamus paieškos skelbimus ir suprasti, ar trūksta pagrindinių skelbimo ar plėtinių komponentų.

Šiame pavyzdyje būtų naudinga, jei prie skelbimų pridėtumėte svetainių nuorodų aprašymus. Svetainių nuorodų aprašymai, kai jie pateikiami, suteikia daugiau informacijos apie svetainės nuorodą ir padeda mokamam paieškos skelbimui užimti daugiau vietos Google paieškoje. Tai pritraukia daugiau paspaudimų. Taip pat vartotojams pateikiama svarbi informacija, o tai pagerina kokybės balą. Aukštesnis kokybės balas sumažina skelbimų išlaidas.

Nors visa tai daro didelę įtaką mokamos paieškos našumui, „Google“ sako, kad ši konkreti rekomendacija optimizavimo balą padidina tik 0,1 procento. Iš tikrųjų svetainės nuorodų plėtiniai žymiai pagerina Google paieškos kampanijos našumą.

Google čia pateikia naudingą patarimą, tačiau jo optimizavimo balas klaidina. Reziume – rekomenduojame skirti dėmesį skelbimų ir plėtinių kūrimui per rekomendacijų skiltį, nes tai gali pagreitinti didelės kampanijos skelbimų ir plėtinių kūrimą.

Raktinių žodžių rekomendacijos

Panašiai kaip skelbimų ir plėtinių auditą, „Google“ analizuoja raktinius žodžius ir įvertina, kiek srauto skatina tam tikri terminai. Jei tam tikri raktiniai žodžiai pateikė didelį kiekį parodymų arba mažą kiekį parodymų, Google siūlys juos pridėti arba pašalinti.

Viršuje esančiame paveikslėlyje matome pavyzdį, kuomet Google rekomenduoja pridėti raktinius žodžius. Peržiūrėti siūlomus raktinius žodžius tikrai verta. Bet būtina įvertinti, ar rekomenduojami raktiniai žodžiai atitinka jūsų produktus ar paslaugas.

Auditorijos pasiekimo rekomendacijos

Galutinėse rekomendacijose dažnai pateikia bandymus išplėsti pasiekiamumą per paskyros nustatymus. Žemiau pateiktame pavyzdyje „Google“ pataria įdiegti „Google“ paieškos partnerius, kad išplėstų kampanijos pasiekiamumą. „Google“ paieškos partneriai yra ne „Google“ nuosavybės, kuriose rodomi „Google“ skelbimai. Įmonės naudojančios paieškos partnerių nustatymus, už šiuos paieškos partnerių skelbimus moka pagal panašų MUP modelį.

Kai kuriais atvejais „Google“ paieškos partnerių taikymas paskyrai gali duoti teigiamų rezultatų. Jei turite reikiamą biudžetą ir optimizavote pirkinių ir paieškos kampanijų parodymų dalį, paieškos partneriai galėtų pateikti papildomą parodymų ir konversijų skaičių. Ši funkcija gali jums nepatikti, jei turite ribotą biudžetą.

Svarbu išbandyti šį nustatymą skirtingų tipų kampanijose, kad suprastumėte jo poveikį našumui. Lietuvos rinkoje pastebime, kad daug verslų per šį nustatymą negeneruoja konversijų.
Reklamavimas Google paieškos partneriuose taip pat riboja jūsų kainų pasiūlymų kontrolę. Google automatizuoja šį aspektą, t.y. negalite koreguoti kainų pasiūlymų, jei išlaidos padidėja virš tvaraus lygio. Vietoj to, jūs tiesiog turite išjungti paieškos partnerius.

Rekomendacijos nėra greitas pataisymas
Google rekomendacijos gali būti naudinga priemonė tobulinant „Google“ kampanijas, tačiau atidžiai neapsvarsčius, šios rekomendacijos gali lengvai pašalinti kampanijų našumą. Jūsų verslas yra nustatęs rinkodaros tikslus ir strategijas, todėl šias rekomendacijas turėtumėte palyginti su ta taktika. Dažniausiai „Google“ naudojami ir labai rekomenduojami pakeitimai – naudojant išmaniuosius kainų siūlymo įrankius – gali labiausiai sugadinti jūsų kampanijas.

„Google“ pastangos automatizuoti kai kurias rekomendacijas gali sukelti dar daugiau painiavos ir problemų. Atidžiai stebėkite skelbimų rekomendacijų puslapį ir įsitikinkite, kad kampanijos nebus keičiamos be jūsų žinios.

Skelbimo rekomendacijos atrodo naudingos ir lengvai pritaikomos, tačiau turite būti atsargūs. Beje, jei norėtumėte keleto rekomendacijų, kaip pagerinti savo Google Ads reklamą iš tikros Google Ads specialistės, praneškite man.

Kitas mūsų kosminės misijos dienoraščio įrašas Jus pasieks jau kitą savaitę. O jei turite klausimų – OneClick.lt įgula visada pasirengusi į juos atsakyti.

Užmegzkime ryšį!

Nemokama konsultacija

Užmegzkime ryšį!