Eteryje – TV ekranai
Mūsų planetoje vis aktyviau plinta naujas įrenginių tipas – TV ekranai.
Anot vidinių pasaulinių Google duomenų (2018 m. birželio mėn., pagrįsta septynių dienų vidutiniu TV žiūrėjimo laiku), vartotojai kasdien vidutiniškai 180 mln. valandų žiūri YouTube per TV ekranus. Akivaizdu: jų elgsena keičiasi, todėl Google sukūrė raiškiąsias YouTube funkcijas, skirtas priedėliams, žaidimų pultams, srautinio perdavimo įrenginiams (pavyzdžiui, Chromecast) ir visų tipų išmaniesiems TV.
Šiandien dalijamės TV ekranams pritaikytų įrenginių tipu, kad galėtumėte lengviau atrasti savo auditoriją. Šis TV ekranams pritaikytų įrenginių tipas apima stalinius kompiuterius, mobiliuosius telefonus ir planšetinius kompiuterius sistemoje Google Ads bei Display & Video 360. Dabar galima taikyti kampanijas pagal prijungtus TV ir kitus įrenginius, o nuo šiol ataskaitose apie vaizdinę, video reklamą jau galima pastebėti, kad prie įrenginių atsirado naujas tipas – TV ekranai.
Jeigu dar nenaudojate vaizdinės ar video reklamos, nieko nelaukite, susisiekite! Google Ads reklamos rinkos tobulėjimas vyksta nuolat, o apie svarbias naujienas mes jus informuosime.
Perskaitėte įrašą ir jums kilo klausimų? Nežinote, kaip geriausiai išnaudoti Google Ads arba socialinių tinklų komunikacijos galimybes? Ieškote patikimo, į jūsų poreikius įsiklausančio partnerio? Esame atvira, nuoširdi ir glaudų bendradarbiavimą vertinanti komanda – OneClick.lt. Susisiekite, pasimatykime gyvai ir pasikalbėkime apie tai, kas jums svarbu. Užmegzkime ryšį!
Be ON digital with us!