2019-ųjų skaitmeninės rinkodaros tendencijos ir mados

Blogas - Facebook ads

– Sveiki, su Jumis sveikinasi Google Partners – OneClick.lt įgula. Mūsų kosminė misija – įžiebti Jūsų verslo žvaigždę konkurencingoje padangėje.

X SAVAITĖ,
ŽEMĖS RUTULIO NAUJIENOS.

2018-ieji buvo dar vieni reikšmingi metai PPC (pay-per-click) sferoje. Google srityje matėme reikšmingus pasikeitimus – nauja Google Ads skelbimų patirtis, kompanijų tipų bei funkcijų patobulinimai, taikymo parinkčių ir įrankių paleidimas. Pokyčių įvyko nemažai ir didžioji dalis jų – išties reikšminga.
O kas svarbaus laukia šiemet, 2019 metais? Susipažinkite su 10 galingiausiomis skaitmeninės rinkodaros tendencijomis.

Video reklama. Mėgstate filmuoti ar žiūrėti video? Puiku!
Štai neseniai atliktos apklausos pateikė intriguojančių faktų: 52 proc. žmonių tvirtino, kad po video peržiūros jie, užsisakydami prekę internetu, jaučiasi gerokai ramiau; 72 proc. verslo atstovų teigė, kad video formatas pagerino konversijų dažnį; 70 proc. vartotojų prisipažino, jog jie yra pasidalinę prekinio ženklo video įrašu.
Jeigu 2019 metais vienas iš Jūsų tikslų yra supažindinti vartotoją su prekiniu ženklu ir iškomunikuoti jo teikiamą naudą, siūlome nedelsti ir pradėti rodyti video reklamą! Vidutinė vienos video reklamos kaina yra 0,02 €, tačiau tinkamai orientuota į jau esamus ir potencialius klientus video reklama gali gerokai prisidėti prie kosminio pelno augimo greičio. Svarbu ir tai, jog šiais metais planuojama daug naujinių, susijusių su video kompanijomis. Vieni atnaujinimai jau pristatyti, kiti – dar tik nuspėjami. Jau yra žinoma, jog vienas iš planuojamų naujinių – Google naujausių vertikalių vaizdo įrašų skelbimai, galėsiantys prisidėti prie skelbimų pelningumo. Daugialypės terpės skelbimų pelningumas yra tiesiogiai susijęs su jų įsitraukimo lygiu. Jau buvo pastebėta, kad vartotojai geriau reaguoja į vaizdo ir garso skaitmeninius skelbimus, lyginant juos su įrašais, kurie naudoja tik tekstą arba statinį vaizdą. Todėl kuriant video naudingiausia būtų pateikti svarbiausius informacijos elementus per pirmas 5 sekundes, kol jie galės spustelėti mygtuką „Praleisti“.

Google Tag manager. Jau 2018 metais galėjome naudotis šiuo įrankiu konversijoms sekti. Google Tag Manager specialistų poreikis pasaulyje, o ypač Lietuvoje, tapo sparčiai augančiu. Kol kas dar nedaug reklamos agentūrų gali pasiūlyti jo naudojimą bei priskirti kiekvieną vartotojo paspaudimą svetainėje tikslinei mikro-konversijai. Galimybių yra daugybė, o jas visas OneClick.lt komanda pristatys 2019 metais.

Auditorija, ne raktiniai žodžiai. Raktiniai žodžiai bus svarbūs, tačiau auditorijos prioritetizavimas 2019 metais bus vienodai svarbus užtikrinant aukštą našumą.

Skelbimai. Planuojama, kad skelbimų populiarumas ir aktualumas išliks itin aukštas. Tačiau, turint omenyje daugybę antraščių ir aprašymų versijų, prognozuojame, kad specialistai turės labiau apgalvoti, kokiu būdu skelbimai veiks geriau, – pirma, antra, trečia antraštės su pirma ir antra aprašymo eilutėmis ar kitokiais formatais.

Nukreipimo puslapiai. Tai yra neišsenkanti tema, mat daugelis Lietuvoje esančių įmonių skiria daug lėšų reklamos biudžetams, tačiau vis dar nesusimąsto apie svetainės atnaujinimus.

Kur Jūsų klientai pateks, paspaudę matomus skaitmeninius skelbimus? Jei siunčiate juos į savo svetainės pagrindinį puslapį ar kitur, kur nėra konkretaus produkto ar sandorio,- tuomet jūsų konversijos patirs nuosmukį. Nukreipimo puslapiai yra naudingi tada, kai jie susieti su konkrečiu skelbimu. Pavyzdžiui, jei skelbimas skirtas Valentino dienai, nukreipimo puslapyje turėtų būti pateikta daugiau informacijos apie Valentino dienos geriausius pasiūlymus, dovanas jam ir jai. Kurdami nukreipimo puslapius, juos darykite įtraukiančius ir pilnai pristatančius Jūsų verslą ar produktus: atsiliepimai, produktų vaizdo įrašai, platesni aprašymai – tai gali realiai pagerinti konversijų rodiklius. Todėl šiais metais aktyvus dėmesys nukreipimo puslapių tobulinimui taip pat atstovauja dar vieną skaitmeninės rinkodaros tendenciją.

Nuomonės formuotojai. Viena aktyviausių ir gausiausių diskusijų skaičiaus sulaukusi tema 2018 metais. Nuomonių daug – influenceriai nepateisina lūkesčių, jų paslaugos – per brangios, o produkto reklama socialiniuose tinkluose nėra tinkama arba sulaukia neigiamos vartotojų reakcijos. Diskusijos lieka diskusijomis, tačiau pastebima, jog vartotojai vis labiau pasitiki kitų žmonių nuomonėmis. Štai pasitenkinimo rodikliai Jungtinės Karalystės šaldyto maisto tiekėju „Iceland“ po kampanijos su mikro-influenceriais išaugo nuo 10 proc. iki 80 proc.!
Tad jei norite pasitelkti naują savo prekių ar paslaugų reklamos būdą ar tiesiog išbandyti alternatyvius skaitmeninės rinkodaros sprendimus, 2019-aisiais yra pats laikas šiam tikslui pasitelkti nuomonės formuotojus.

Stories. Instagram, o kurį laiką jau ir kitose socialinėse plotmėse populiarumo rekordus mušantys keliolikos sekundžių trukmės stories yra dar viena „verdanti“ šių metų tendencija. Šiuo metu jau yra ieškoma būdų, kaip stories formatą padaryti dar labiau interaktyvų ir naudingą verslui.

Vaizdinė paieška. Pinterest ir Google pristatė savo vaizdinės paieškos versijas, kurios leidžia rasti prekę ar tam tikrą objektą pagal jo nuotrauką. Vis daugiau paieškų atliekant per mobiliuosius telefonus ir gyvenant skaitmenizuotose akimirkose, paieškoje naudoti žodžių junginius tam, ką galime nufotografuoti, tampa vis mažiau populiaru ir nebepatogu. Vietoje paieškos frazėmis ar žodžių junginiais nuo šiol galima nufotografuoti dominantį objektą bei rasti visą reikalingą informaciją. Toks pokytis paaiškina ir sparčiai vykstančią Google SEO vaizdinės medžiagos optimizaciją. Norėdami, kad Jūsų produktai būtų pateikiami vaizdinėje paieškoje, turite užtikrinti tinkamą paveikslėlių indeksavimą, tad pirmieji sutvarkę šiuos parametrus gali smarkiai išlošti ir pasikelti savo SEO vertę.
Garsinė paieška, smart-speakers. Vis populiarėjantys išmanieji grotuvai ir garsinė paieška verčia pergalvoti marketingo strategijas. Lietuvoje ir Europoje išmaniosios audio pagalbininkės, tokios kaip Amazon Alexa, savo pirkimo bumo dar laukia, tačiau jų išpopuliarėjimo bangai jau vertėtų ruoštis.
Jei norite būti matomi ir išgirsti ne vien Senajame žemyne, bet ir Amerikoje, vertėtų pradėti kurti ne tik video reklamas, bet ir audio turinį. Derėtų nepamiršti ir visame pasaulyje populiarėjančio podcasto žanro, atrasti partnerių tarp šių audio laidų kūrėjų ir tinklalaides pritaikyti Jūsų prekių ar paslaugų reklamos plėtrai. Unikalių laidų kūrimas, orientuotas į prekės ar paslaugos populiarinimą bei reklamavimą, gali tapti dar viena madinga tendencija, atnešiančia naudos Jūsų verslui.

Analizė ir priskyrimas. Kasmet atsiranda vis daugiau reklamai skirtų įrankių ir įrenginių, todėl reikėtų daugiau dėmesio skirti ir reklamos kanalų bei prietaisų efektyvumo įvertinimui, visus duomenis gaunant vienoje vietoje. Facebook jau sukūrė savo Attribution Tool ir įdiegė dar daugiau funkcijų į savo analitikos platformą. Jau pastebima, jog Facebook ir Google matavimo principai ima skirtis, todėl netrukus galėsime stebėti šių dviejų milžinų lenktynes ir analitikos srityje.

– Kitas mūsų kosminės misijos dienoraščio įrašas Jus pasieks jau kitą savaitę. O jei turite bent menkiausią klausimą – OneClick.lt įgula visada pasirengusi į jį atsakyti.
Užmegzkime ryšį!

Nemokama konsultacija

Užmegzkime ryšį!

Skambinti +370 658 33861

Nemokama konsultacija