Iššūkiai

Visiškai naujas NT projektas, neturintis pirkėjų, identiteto ir finalinio produkto.

Sprendimai

Strategiškai didinti žinomumą bei pardavimus su Facebook Ads ir Google Ads reklama.

Rezultatai

92% parduotų butų per vienerius metus.

Iššūkiai

Naujas rinkos projektas susidūrė su barjerais, kurie apsunkino galimybes parduoti:

  • Intensyvi konkurencinė aplinka;
  • Reklama, objektui būnant statybų stadijoje;
  • Sunkumai parduodant apartamentus be realių nuotraukų;
  • Neturėjimas Brandbook.

Sprendimai

Proaktyvus komandinis darbas ir aiški projekto samprata leido atremti iššūkius ir dirbti ties prekės ženklo pardavimų skatinimu:

  • Pritaikytos komunikacijos strategijos ir turinio kūrimo praktikos;
  • Nuolat testuotos skirtingos reklamos optimizacijos, siekiant atrasti labiausiai veikiančią;
  • Pagal pardavimo piltuvėlį sudėliotas kampanijų planas. Pasirinktos naudoti įvaizdinės, Leads bei atvirų durų dienoms skirtos kampanijos;
  • Perteikta pastato vizija, rodant projekto vizualizacijas bei 3D modelius. 
5 mln. reklamos parodymų
1800 užklausų
10€ kaina už vieną užklausą

Rezultatai

  • Per metus buvo parduota 92 proc. butų. Tam buvo pasitelktos efektyvios reklamos kampanijos tiek socialiniuose tinkluose, tiek Google.
  • Facebook ir Instagram reklamos buvo parodytos 5 551 947 kartus ir pasiekė 645 550 unikalių įrenginių. Šiose platformose sugeneruoti 175 182 įsitraukimai į turinį, daugiau nei 24 tūkst. paspaudimų ir 860 užpildytų užklausų, o vieno leads kaina – apie 13 eurų.
  • Tuo tarpu Google reklamos buvo rodomos 1 246 819 kartų, pritraukdamos daugiau nei 29 tūkst. paspaudimų. Iš viso gautos 999 užpildytos užklausų formos, kurių vienos kaina siekė tik 7 Eur.