Iššūkiai
Naujas rinkos projektas susidūrė su barjerais, kurie apsunkino galimybes parduoti:
- Intensyvi konkurencinė aplinka;
- Reklama, objektui būnant statybų stadijoje;
- Sunkumai parduodant apartamentus be realių nuotraukų;
- Neturėjimas Brandbook.
Plataus spektro reklamos pasiekiamumas ir nuoseklus vartotojų įtraukimas leido pasiekti aukštus pardavimų rodiklius per maždaug 12 mėn. laikotarpį.
Visiškai naujas NT projektas, neturintis pirkėjų, identiteto ir finalinio produkto.
Strategiškai didinti žinomumą bei pardavimus su Facebook Ads ir Google Ads reklama.
92% parduotų butų per vienerius metus.
Naujas rinkos projektas susidūrė su barjerais, kurie apsunkino galimybes parduoti:
Proaktyvus komandinis darbas ir aiški projekto samprata leido atremti iššūkius ir dirbti ties prekės ženklo pardavimų skatinimu: