Iššūkiai

Užklausų generavimas už kuo mažesnę kainą. Žinučių bei komentarų atsakinėjimas soc. tinkluose, reagavimas į užklausas per svetainę.

Sprendimai

Reguliarūs auditorijų, tekstų ir vizualų atnaujinimai. Struktūrizuota Facebook Ads strategija. Reguliarus žinučių tikrinimas + komerciniai pasiūlymai.

Rezultatai

Išaugęs Veesla.lt prekės ženklo žinomumas, padidėjęs užklausų skaičius. Maženis neigiamų komentarų srautas dėl žinučių atsakymo, greitesnė reakcija į užklausas per svetainę.

Iššūkiai

  • Buvo būtina sukurti vizualinį stilių, kuris atlieptų prekės ženklą;
  • Norėjosi kuo unikalesnio turinio, tačiau buvo nuotraukų/video iš objektų trūkumas;
  • Prieš tai veikusi svetainė nebuvo funkcionali;
  • Užklausoms generuoti nebuvo atskiro Landing Page;
  • Nebuvo strategijos atsakinėti į žinutes/užklausas greitai ir efektyviai.

Sprendimai

  • Sukurtas prekės ženklo identitetas, pritaikytas vizualinis socialinių tinklų stilius;
  • Sukurtas atskiras Landing Page užklausoms nukreipti;
  • Parinkta užklausų generavimo strategija. Išbandytos skirtingos užklausų formos (Zapier) arba nukreipimas tiesiogiai į svetainę;
  • Komercinių pasiūlymų rengimas ir automatinis išsiuntimas, kuomet yra gauta užklausa per svetainę. Pasiūlymai siunčiami pagal vartotojo pasirinkimus;
  • Reguliarus žinučių bei komentarų tikrinimas soc. tinkluose. Du kartus per dieną siunčiami pranešimai apie gautas žinutes.
70% Mažiau negatyvių komentarų
4 000 Užklausų
30% Sumažėjusi užklausos kaina

Rezultatai

  • 70% sumažėjęs negatyvių komentarų srautas dėl greitos komunikacijos su vartotojais;
  • Per 2022 m. sugeneruota virš 4 000 užklausų;
  • 2022 m. sumažėjusi užklausos kaina 30%.