11.84
ROAS
49,8%.
Padidėjo organinė paieška
106,64%
Padidėjo įsitraukusių sesijų
Rezultatas
- Turinys padėjo pritraukti auditorijos dėmesį, padidinti jos įsitraukimą ir pardavimus.
- Aiškiai susidėliotas Facebook komunikacijos rubrikos leido veiksmingiau planuoti, kurti ir analizuoti turinį, taip stiprinant prekės ženklą ir gerinant santykius su auditorija.
- Sukurtas modernus/ryškus, grafinis stilius siekiant didinti prekės ženklo žinomumą.
- Atnaujinti svetainės baneriai, kurie tęsia atnaujintos stilistikos liniją – sukuriamas modernus, šiuolaikiškas banerių dizainas.
- Vidutinis ROAS sezono metu – 11.84.
- Net 106,64 proc. padidėjo įsitraukusių sesijų.
- Taip pat galime aiškiai matyti, kaip pagerėjo prekės ženklo žinomumas – organinė paieška išaugo 49,8 proc., tiesioginis srautas 108,4 proc.