Iššūkiai

Socialinių tinklų komunikacija bei reklamos buvo vykdomos be strategijos. Neapibrėžtas ir neišlaikomas vizualinis stilius tiek svetainės baneriuose, tiek reklaminėse kampanijose.

Sprendimai

Sukurta strategija, vizualinė stilistika skaitmeniniuose kanaluose – socialiniai tinklai, naujienlaiškiai bei Google vaizdinės reklamos. Sutvarkytas konversijų sekimas. 

Rezultatai

Visų kanalų pardavimo rezultatai pagerėjo 10-20%.  Pagerėjęs prekės ženklo įvaizdis socialinėje erdvėje bei atpažįstamumas. 

Iššūkiai

  • Facebook komunikacija ir naujienlaiškiai buvo vykdomi nenuosekliai ir nestrukturizuotai.
  • Didelis prekių sezoniškumas, dažnai kintantys pasiūlymai, akcijos.
  • Netvarkinga/neaiški reklaminių paskyrų struktūra tarp skirtingų rinkų baltijos šalyse, neefektyvus/neegzistuojantis reklamos rezultatų sekimas.

Sprendimai

  • Įvestos komunikacijos rubrikos bei naujienlaiškių temos, išlaikant vientisumą visuose kanaluose. 
  • Sukurta temų įvairovė. Teikiamas ne tik parduodantis turinys, bet pridėtinę vertę nešantis (patarimai, sezoniškumo aktualijos).
  • Išlaikant prekinio ženklo tęstinumą, naudojamas logotipo motyvas žalios/raudonos spalvos tonai.
  • Panaudojamas arkos motyvas kaip pagrindinis grafinis elementas, siejamas su logotipu ir jo mintimi.
  • Sukurti informacijos srautai bei duombazės, kurios leidžia efektyviai planuoti reklamines kampanijas iš anksto bei greitai reaguoti į pasikeitimus.
  • Sukurta aiški reklaminių paskyrų struktūra skirtingoms baltijos šalių rinkoms bei įdiegtas efektyvus reklaminių rezultatų sekimas jose.

 

11.84 ROAS
49,8%. Padidėjo organinė paieška
106,64% Padidėjo įsitraukusių sesijų

Rezultatas

  • Turinys padėjo pritraukti auditorijos dėmesį, padidinti jos įsitraukimą ir pardavimus.
  • Aiškiai susidėliotas Facebook komunikacijos rubrikos leido veiksmingiau planuoti, kurti ir analizuoti turinį, taip stiprinant prekės ženklą ir gerinant santykius su auditorija.
  • Sukurtas modernus/ryškus, grafinis stilius siekiant didinti prekės ženklo žinomumą.
  • Atnaujinti svetainės baneriai, kurie tęsia atnaujintos stilistikos liniją sukuriamas modernus, šiuolaikiškas banerių dizainas.
  • Vidutinis ROAS sezono metu – 11.84.
  • Net 106,64 proc. padidėjo įsitraukusių sesijų.
  • Taip pat galime aiškiai matyti, kaip pagerėjo prekės ženklo žinomumas – organinė paieška išaugo 49,8 proc., tiesioginis srautas 108,4 proc.