Iššūkiai

Sukurti logotipą, kuris apjungtų 3 įmones, veikiančias skirtingose šalyse su skirtingomis veiklos sritimis. 

Sprendimai

Išanalizavus konkurencinę aplinką bei psichologines spalvų charakteristikas, pasiūlyti spalviniai ir kompoziciniai sprendimai, reikalingi sukurti tvirtam prekės ženklui.

Rezultatai

Sukurtas naujas įmonės logotipas ir brandbook’as, emociškai ir vizualiai atspindintis visas užsibrėžtas vertybes bei tikslus. 

Įmonės įvaizdžio sukūrimas

Iššūkiai

  • Logotipe atspindėti daugiau nei kelias kliento pateiktas skirtingas simbolikas: M raidę, kelią, vandenį ir gamtą;
  • Rasti sprendimus, kaip spalviškai atvaizduoti ir išskirti 3 skirtingas įmonės vykdomos veiklos sritis;
  • Pritaikyti logotipo kompozicijos struktūrą 3 skirtingomis įmonėms veikiančioms skirtingose šalyse neprarandant prekinio ženklo vientisumo pojūčio.

Sprendimai

  • Po išsamios rinkos analizės bei grafinių simbolių sinergijos išgryninimo, sukurtas abstraktus, minimalistinis logotipas, kuris apjungia kliento numatytus simbolius su geriausiomis šių dienų praktikomis;
  • Ilgametei įmonės patirčiai pabrėžti, sukurta solidi prekinio ženklo spalvų paletė. Smaragdo – ilgaamžiškumo akmens koloritas rezonuoja su įmonės vertybėmis, pasąmonėje kuria pasitikėjimą prekiniu ženklu;
  • Atskirų įmonės filialų logotipai kompoziciškai adaptuoti skirtingiems įmonių pavadinimams bei veikloms.