Iššūkiai

Atnaujinti akcijų leidinius ir lauko stendų dizainus, sukurti naują prekių dėstymo sistemą, naujus kainų ženklus.

Sprendimas

Išskirti geriausi TOP, naujienos bei procentinių nuolaidų pasiūlymai, sukurti atskiri ženkliukai. Leidinys įgavo struktūrą, produktų kategorizavimą, antraštes bei turinio užpildymą tekstais. Laikraštukui sukurtas Brandbook’as, pagal jį atnaujintas grafinis stilius.

Rezultatas

Emociškai ir vizualiai šiuolaikiškas bei patrauklus kainų nuolaidų leidinys su aiškia turinio struktūra. Išskirtinių pasiūlymų stendai prie parduotuvių – traukia akį.

Iššūkiai

  • Leidinys neturėjo vartotojams patogaus formato ir struktūros;
  • Ankstesnio leidinio dizainas nebuvo patogus bei patrauklus vartotojui;
  • Kokybiškų produktų fotografijų trūkumas;
  • Produktų asortimento gausa, sistemos trūkumas ir neaiškios kategorijos.

 

Sprendimai

  • Išanalizavus konkurentus ir rinką, parinktas vartotojams patogus formatas;
  • Sukurtas naujos stilistikos viršelis su įvaizdine fotografija;
  • Kainoms bei procentinėms nuolaidoms sukurtos specialios ikonėlės;
  • Prekės suskirstytos į kategorijas ir temas;
  • Sukurtas šiuolaikiško dizaino, sodrių spalvų nuolaidų leidinys;
  • Sudėliota aiški leidinio struktūra, sukurtos rubrikos bei jų antraštės;
  • Pagal leidinio dizainą, sukurti plakatai / tentai, naudojami stenduose prie parduotuvių.