Iššūkiai

Nedidelis klientų srautas viešbutyje su SPA kompleksu. Mažas online rezervacijų skaičius.

Sprendimas

Struktūrizuota Facebook Ads strategija nukreipta į tikslingą vartotojų segmentą.

Rezultatai

Padidėjęs viešbučio erdvių užimtumas (pardavimai), išaugusi tikslinių vartotojų auditorija.

Facebook Ads

Iššūkiai

  • Vizualinio stiliaus nebuvimas taikant į tikslinį vartotojų segmentą;
  • Prekės ženklo identiteto vystymas;
  • Tikslinių vartotojų išsiaiškinimas ir pasiekimas.


Sprendimas

Testavimo būdu pritaikėme tikslingai veikiančią Facebook Ads strategiją, tiesiogiai nukreiptą į moteris, auginančias mažus vaikus, segmentą. Šiuo Facebook Ads pateikimu pavyko padidinti  pardavimus.

  • Atsižvelgiant į kliento poreikius, sukūrėme prekės ženklą atspindinčią reklaminę kampaniją;
  • Atlikti reguliarūs vizualinių sprendimų, tekstų bei auditorijų atnaujinimai;
  • Reguliarus žinučių, komentarų tikrinimas soc. tinkluose. Dukart per dieną siunčiami pranešimai apie gautas žinutes;
  • Priskirtas tikslinis auditorijų segmentas;
  • Išnaudotas pilnas pardavimų piltuvėlis. 
10 ROAS
38 % Išaugęs organinis srautas
3 mln. Reklamos parodymų

Rezultatai

  • Reguliarus vartotojų susisiekimas per Facebook kanalą;
  • Pusės metų perspektyvoje išlaikytas aukštas, virš 10 ROAS;
  • 38% išaugęs organinis srautas;
  • Reklamos parodytos virš 3 000 000 kartų.