Mobilieji įrenginiai – verslo dabartis ir ateitis

Gyvename mobiliųjų telefonų eroje. Dabar jų galimybės – neribotos: vartotojai per mobiliuosius įrenginius gali dirbti, pramogauti, valdyti kitus įrenginius.

Šiandien mes dalijamės dar keletu patarimų apie tai, kaip strateguoti vartotojų poreikius mobiliuosiuose įrenginiuose, kad potencialių klientų naudojimasis jais jūsų verslui atneštų didžiausią naudą.

Mobilus greitis verslo sėkmei

Gerai mobiliajai patirčiai pirmiausiai reikalingas geras interneto ryšys. Dėl to aktyviai darbuojasi mobiliųjų duomenų ir Wi-Fi tiekėjai.

Būtent prastas mobiliųjų duomenų kėlimo greitis smarkiai prisideda prie prastos vartotojų patirties naudojantis paslaugomis per mobiliuosius įrenginius. Nustatyta, jog net 53% vartotojų netęs naršymo svetainėje, kurios užkrovimas truks ilgiau nei 3 sekundes. Tokie naršymo svetainėse nutraukimai turi realios įtakos verslui – paskaičiuota, jog 62% vartotojų neįsigys prekės ar paslaugos, jeigu jų netenkins naršymo mobiliajame įrenginyje greitis.

Deja, tendencijos tokios, jog prekybininkai vis dar labiau koncentruojasi ties reklaminių kampanijų ir svetainių kūrimo kūrybiniais, bet ne techniniais klausimais. Apklausos rodo, jog potencialiems klientams kur kas svarbiau mobiliajame įrenginyje naršomų svetainių užkrovimo ir veikimo greitis nei jų dizainas.

Užkrovimo greičio didinimas

Mažiau yra daugiau ir mobiliųjų įrenginių temoje. Štai keletas paprastų patarimų, kaip nesudėtingai galima padidinti jūsų verslo puslapių krovos mobiliuosiuose įrenginiuose našumą:

#1. Sumažinkite talpinamų paveikslėlių kiekį: svetainėje talpinkite tik tuos paveikslėlius, kuriuos talpinti yra būtina. Atsisakykite vizualiai perkrautų puslapių.

#2. Sumažinkite talpinamų paveikslėlių formatą: naudokite JPGE formatą paveikslėliams, PNG formatą užsklandoms, SVG formatą ikonomis. Taip suformatuoti paveiksėliai sutaupys ne tik vietos, bet ir pagreitins svetainės užkrovimo greitį. Šiais formatais formuoti savo vizualųjį svetainės turinį galite su WebP.

#3. “Suspauskite” puslapį: naudokite puslapio užkrovimo priemones, pritaikytas lankytojo įrenginiui ir interneto ryšio kokybę. Tegul lankytojams pirmiausia būna užkraunami puslapio viršuje esantys vaizdai, o esantieji žemiau – palaipsniui leidžiantis puslapiu žemyn.

#4. Neatkurkite blokavimo elementų: užkraunant puslapį nereikia atkurti tokių blokavimo elementų kaip scenarijai (scripts), stilių lentelės (stylesheets), HTML importas. Tai ne tik nepraktiška, bet ir labai sulėtina puslapio užkrovimo greitį.

#5. Naudokite AMP (Alignability Process Model): tokie iš anksto paruošti ir optimizuoti mobilieji sprendimai yra puikus būdas pagreitinti jūsų puslapio užkrovimo laiką. APM yra iš Google talpyklos, todėl jie yra visad pritaikomi iš arčiausiai geografiškai esančios talpyklos. Ši technologija susideda iš lengvai naudojamų įrankių ir nesudėtingai paspartina mobiliųjų duomenų užkrovimo greitį.

#6. Pratestuokite savo internetines svetaines: kad galėtumėte patobulinti savo svetainių veikimo greitį mobiliuosiuose įrenginiuose, jas turėtumėte patikrinti. Tai galite padaryti su Test My Site ir Page Speed Insights puslapiais.

Susitapatinimas su klientu

Empatija versle – itin svarbi. Neaplenkia ji ir mobiliųjų įrenginių sferos. Kad geriau suprastumėte, ko iš naršymo mobiliuosiuose tikisi jūsų esami ir potencialūs klientai, turite įsijausti į jų vaidmenį.

Kurdami kompaktiškas ir našias svetaines, darbuokitės išvien su web dizaineriais ir IT specialistais. Patikrinkite, ar lengva jūsų kuriamame puslapyje naršyti, ar šio užkrovimo greitis jus tikrai tenkina, ar lengva rasti visus dominančius produktus, paslaugas tai darant per mobiliuosius įrenginius, ar visa puslapio informacija, įskaitant ir kontaktinę, gerai ir patogiai žiūrisi per mažus mobiliųjų įrenginių ekranus.

Įsitikinkite, kad jūsų IT komanda nuolatos tikrina ne tik jiems, bet ir plačiajai vartotojų auditorijai skirtą svetainių mobiliesiems versiją. Galite pasinaudoti Device Mode įrankį kuriant naujas ar tobulinant esamas mobiliąsias funkcijas. Device Mode palengvina stebėjimą, kaip pakeitimai ir patobulinimai atrodo realybėje ir mobiliuosiuose įrenginiuose.

Google Analytics pagalba

Pasinaudokite Google Analytics, kad galėtumėte išskirti pačius populiariausius savo svetainės puslapius ir juos tobulinti pirmiausia. Išmėginkite Google Optimize, paruoškite A ir B versijas bei sužinokite, kas veikia geriausiai.

Kai vartotojai yra pasirengę tapti jūsų klientais, juos domina ne tik greitas svetainės užkrovimas, bet ir nesudėtinga bei tinkamai veikianti apmokėjimo sistema. Tyrimai parodė, jog 69% potencialių klientų nenupirks jūsų prekės ar paslaugos, jeigu apmokėjimo procese bus per daug etapų. Tačiau supaprastinus apmokėjimo procesą jūsų konversijos gali išaukti iki 35%.

Vartotojai neturi kantrybės ir laiko pildyti ilgas registracijos ir apmokėjimo detalių formas. Jeigu patiems supaprastinti apmokėjimo procesą kiek sudėtinga, galite pasinaudoti Google Autocomplete Address Form , kuri automatiškai supildys visus būtinus kliento duomenis, bei Google Pay, kuris leidžia likti prisijungus ir atlikti apmokėjimą vos keliais paspaudimais.

Tik geriausios patirtys su mobiliaisiais įrenginiais

Mobilioji jūsų svetainės versija neturi būti kompiuterinės versijos kopija ar B darbų sąrašo užduotis. Jūsų verslo dabartis ir ateitis jau smarkiai susieta su mobiliosiomis svetainių versijomis, todėl joms privalu skirti išskirtinį dėmesį.

Pasinaudokite Progressive Web Apps (PWA), kuris į jūsų mobiliąją svetainę padės įtraukti daugiau vietinių programėlių.
PWA puikiai veikia net esant prastesniam interneto ryšiui, o jūsų svetainės naudotojai galės naudotis mobiliąja svetainės versija ir joje apsipirkti be didesnių trikdžių. Galite įdiegti patrauklias funkcijas, įjungiančias pranešimus (push notification), pridedančias puslapį į pagrindinį ekraną (add to Homescreen), įjungiančias pilno ekrano režimą (Full Screen Mode) ir kt.

Modernieji klientai tikisi greitos ir kokybiškos patirties bet kurioje internetinėje platformoje, o šiuo metu vis populiarėjantiems mobiliesiems įrenginiams turi būti skiriamas prioritetinis dėmesys. Tinkamas puslapių užkrovimas ir UX (User Experience) dizainas yra raktas į sėkmingą verslo vystymą ir plėtrą mobiliuosiuose įrenginiuose, kurie jau yra verslo dabartis ir ateitis.

Blog’o įrašas parengtas pagal Think With Google straipsnį.

Perskaitėte įrašą ir jums kilo klausimų? Nežinote, kaip geriausiai išnaudoti Google Ads arba socialinių tinklų komunikacijos galimybes? Ieškote patikimo, į jūsų poreikius įsiklausančio partnerio? Esame atvira, nuoširdi ir glaudų bendradarbiavimą vertinanti komanda – OneClick.lt. Susisiekite, pasimatykime gyvai ir pasikalbėkime apie tai, kas jums svarbu. Užmegzkime ryšį!

Be ON digital with us!