Viskas, ką reikia žinoti apie Google Ads aukcioną

Blogas - Google ads

– Sveiki, su Jumis sveikinasi Google Partners – OneClick.lt įgula. Mūsų kosminė misija – įžiebti Jūsų verslo žvaigždę konkurencingoje padangėje.

X savaitė,
KOSMINĖS MISIJOS ĮRANKIAI

Google aukcionas – vienas reikšmingesnių procesų, vykstantis kaskart, kai Google vykdoma paieška su tam tikrais raktiniais žodžiais. Jis nulemia, kokie skelbimai bus parodomi, kokia bus jų rodymo tvarka ir ar apskritai jie bus parodomi. Visgi pastebime, kad mūsų klientai dar ne iki galo yra susipažinę su Google aukcionu ir jo specifika, todėl pateikiame atmintinę, ką reikia žinoti apie Google Ads aukcioną.

Kaip Google aukcionas vyksta?

Kiekvieną kartą, kai skelbimas yra tinkamas rodyti pagal paieškoje naudojamus raktinius žodžius, jis patenka į skelbimų aukcioną. Aukciono metu yra nusprendžiama:
~ ar skelbimas bus rodomas;
~ kurioje Google paieškos vietoje skelbimus bus rodomas.

Google Ads aukcionas veikia taip:
Google sistema randa visus skelbimus, kurių raktiniai žodžiai atitinka tą paiešką.
Sistema atmeta visus netinkamus skelbimus, pavyzdžiui, tuos, kurie taikomi pagal kitą šalį arba yra nepatvirtinti dėl pažeistos politikos.
Iš likusių skelbimų gali būti rodomi tik tie, kurių skelbimo reitingas yra pakankamai aukštas. Minimas reitingas yra nustatomas pagal kainos pasiūlymą, skelbimo kokybę, skelbimo reitingo slenksčius, asmens paieškos kontekstą ir numatomą plėtinių bei kitų skelbimo formatų poveikį.
Google Ads sistema, perėjusi per visus skelbimo atrinkimo procesus, galop nusprendžia, ar skelbimas bus rodomas, ir kurioje skelbimo pozicijoje jis bus rodomas puslapyje (viršuje ar pačiame viršuje).

Ko svarbu nepamiršti?

Google Ads aukciono procesas pasikartoja kaskart atliekant paiešką Google, todėl kiekvieno aukciono rezultatai gali skirtis, mat jie priklauso nuo tuo metu esančios konkurencijos. Todėl yra visiškai normalu, jei skelbimo pozicija puslapyje šiek tiek kinta arba skelbimas kartais rodomas, o kartais ne. SVARBU: jeigu ieškodami savo įmonės Google Ads skelbimo jo paieškoje nematote, nesijaudinkite! Kartais Google jo nerodo ir dėl to, kad apie Jus turi per daug informacijos ir nusprendžia, jog Jums skelbimo rodyti nereikia.
Taip pat atminkite, kad net jei konkurento kainos pasiūlymai didesni nei Jūsų, vis tiek galite laimėti aukštesnę poziciją siūlydami žemesnę kainą, bet naudodami geriau atitinkančius raktinius žodžius ir skelbimus. Todėl labai svarbu šį darbą patikėti jį išmanantiems specialistams.

– Kitas mūsų kosminės misijos dienoraščio įrašas Jus pasieks jau kitą savaitę. O jei turite klausimų – OneClick.lt įgula visada pasirengusi į juos atsakyti.

Užmegzkime ryšį!

Nemokama konsultacija

Užmegzkime ryšį!