Iššūkiai

Pardavimų trūkumas elektroninėje parduotuvėje bei mažas lankytojų srautas naujoje Kauno fizinėje parduotuvėje.

Sprendimai

Įvertinome, kur reikalingas fokusas rezultatams pasiekti. Pasitelkėme Facebook Ads bei Google paieškos kampanijas. Paruošėme strategiją su rekomendacijomis.

Rezultatai

2022 m. lyginant su 2023 m. konversijos išaugo iki 307.5 %. Net 2,5 karto sumažinome konversijos kainą (CPA). Google Ads paieška, DSA pagalba ROAS iš 2 pakilo į 7.

Iššūkiai

  • Kaune naujai duris atvėrusioje parduotuvėje buvo pastebėtas mažas lankytojų srautas, todėl reikėjo sukurti prekės ženklo žinomumo didinimo kampaniją. Taip pat buvo siekiama panaudoti turimą elektroninę parduotuvę ir taip paspartinti produktų elektroninę prekybą. Norint visa tai įgyvendinti, reikėjo efektyviai pasinaudoti Google ir Facebook kanalais, kurie padėtų sėkmingai startuoti ir pasiekti išsikeltų tikslų.

Sprendimai

  • Sukurta prekės ženklo žinomumo didinimo kampanija, orientuota į Kaune esančios parduotuvės srauto pritraukimą;
  • Parinkti subtilaus stiliaus tekstai tikslinėms auditorijų grupėms pasiekti;
  • Sukurtas minimalistinis, modernus grafinis stilius siekiant atskleisti prekės ženklo kokybę ir vertę;
  • Aktualių pasiūlymų panaudojimas Facebook Ads kampanijose;
  • 2022 m. gegužę, išanalizavus rinką, sukurta Google Ads paieška, DSA, kuri orientuota į produktus. Šių kampanijų pagalba ROAS iš 2 pakilo į 7.
13 Facebook ROAS
307 % Padidėjęs konversijų kiekis
7 Google ROAS

Rezultatai

  • Pusės metų perspektyvoje išlaikytas aukštas Facebook kampanijų ROAS – virš 13;
  • 307% padidėjęs Facebook Ads reklamos konversijų kiekis;
  • Sumažinta Facebook Ads reklamos konversijos kaina (CPA) 2,5 karto;
  • Google Ads paieškos, DSA pagalba ROAS iš 2 pakilo į 7;
  • Po sėkmingų kampanijų, organinis srautas 2022 m. rugsėjį – gruodį augo 19.62%, o Direct – net 41%.