Iššūkiai

Sumažėjusio vartotojų pasitikėjimo atstatymas ir atgavimas, visos reklaminės medžiagos pertvarkymas pagal VMVT reikalavimus.

Sprendimas

Kūrėme ryšį su vartotoju, atlikome įvaizdinės produkto fotosesijas, paruošėme efektyvias pardavimo reklamas, kūrėme pastovią ir informatyvią komunikaciją soc. tinkluose.

Rezultatas

Išaugo tikslinių vartotojų auditorija ir ženkliai padidėjo parduodamų ZOE koncentratų skaičius.

Produktų reklama, fotosesijos

Iššūkiai

  • Prasta prekės ženklo reputacija internetinėje erdvėje dėl vidinės įmonės krizės;
  • VMVT pateikti nurodymai koreguoti visą įmonės komunikaciją;
  • Silpnai išgrynintas ZOE identitetas;
  • Bendro vizualinio stiliaus soc. tinkluose nebuvimas.

Sprendimas

  • Atlikta rinkos nuomonės analizė;
  • Kokybiškos bei reprezentatyvios vaizdinės medžiagos fotosesija;
  • Sklandi, pastovi bei informatyvi komunikacija soc. tinkluose siekiant ugdyti kliento bendruomenę, ją edukuoti bei didinti pasitikėjimą prekės ženklu;
  • Teigiamų vartotojų atsiliepimų naudojimas tiek reklamoje, tiek komunikacijoje;
  • Tiksliai išgryninta tikslinė auditorija, išnaudotas pilnas pardavimų piltuvėlis;
  • Atlikta Google Ads raktinių žodžių analizė, skelbimų, plėtinių kūrimas. Google Ads paieškos kampanijos orientuotos į konversijas.
8,15% Konversijų rodiklis
1:6 Soc. tinklų ROAS
1000+ Facebook grupė


Rezultatas

  • Daugiau nei tūkstantį lojalių ir aktyviai besireiškiančių vartotojų turinti grupė Facebook platformoje;
  • Vidutinis ROAS daugiau nei 1:6. Bendra 1€ investicija į soc. tinklų reklamą generavo daugiau nei 6€ grąžą;
  • Google Ads reklamos konversijų rodiklis, nurodantis, kaip dažnai po sąveikos su skelbimu įvyksta konversija – 8,15%.