Paieškos skelbimų pakartotinės rinkodaros sąrašai

Blogas - Google ads

Sveiki, su Jumis sveikinasi Google Partners – OneClick. lt įgula. Mūsų kosminė misija – įžiebti Jūsų verslo žvaigždę konkurencingoje padangėje.

X savaitė,
KOSMINĖS MISIJOS ĮRANKIAI

Šiandien OneClick.lt įgula siūlo Jums susipažinti su antra pagal populiarumą paieškos superplanetos Google funkcija – RLSA arba paieškos remarketingu (remarketing).

Kas tai?

Jau kiek anksčiau publikuotame OneClick.lt tinklaraščio įraše esame kalbėję apie 2019 m. skaitmeninės rinkodaros tendencijas, viena kurių – auditorių prioritetizavimas siekiant reklamavimosi našumo. Būtent paieškos remarketinas (remarketing) ir yra orientuotas į auditoriją. Paieškos skelbimų pakartotinės rinkodaros sąrašai (RLSA) yra funkcija, leidžianti pritaikyti paieškos skelbimų kampaniją žmonėms, kurie anksčiau jau lankėsi svetainėje, bei pritaikyti ir demonstruoti savo skelbimus ir pasiūlymus šiems lankytojams, kai jie ieško Google ir / ar paieškos partnerių svetainėse.

Kaip RLSA veikia?

Kai žmonės užsuka į internetinę svetainę, tačiau palieka ją nieko nesįsigiję, RLSA (paieškos skelbimų pakartotinės rinkodaros sąrašai) padeda prisijungti prie šių potencialių klientų, kai jie ir toliau tikslingai ieško prekių ar paslaugų naudodamiesi Google.

Pasinaudodami Google Ads nustatymais galite nustatyti savo pasiūlymus, kurti skelbimus arba pasirinkti raktinius žodžius, atsižvelgdami, jog šie klientai anksčiau jau lankėsi Jūsų svetainėje. Tokiems nustatymams ir pritaikymams paieškos skelbimų sąrašai paieškos skelbimams naudoja būtent remarketingo auditorijas (remarketing).

Šiuo metu išskiriamos dvi pagrindinės strategijos, kaip naudoti RLSA (remarketingą, remarketing):

#1. Galite optimizuoti esamų raktinių žodžių pasiūlymus lankytojams savo pakartotinės rinkodaros sąrašuose (remarketing lists). Pavyzdžiui, galite padidinti savo pasiūlymą 25% tiems, kurie anksčiau lankėsi jūsų svetainėje per pastarąsias 30 dienų. Arba galite rodyti kitą skelbimą svetainės lankytojams, kurie įdėjo elementus į krepšelį, tačiau nebaigė pirkimo proceso ir jų neįsigijo.

#2. Galite pasiūlyti raktinius žodžius, kurių paprastai nenaudojate, tik tiems žmonėms, kurie neseniai lankėsi svetainėje arba savo paieškai pasirinko kitas svetaines. Tai gali padėti jums padidinti pardavimus. Arba, pavyzdžiui, galite pasiūlyti daugiau plačios atitikties raktinių žodžių tik tiems, kurie anksčiau jau pirko Jūsų svetainėje.

Svarbu tai, kad RLSA sąrašų narystės riba yra apribota iki 540 dienų.

Kuo skiriasi RLSA ir vaizdinės kampanijos paieškos remarketingas?

RLSA arba paieškos skelbimų pakartotinės rinkodaros sąrašai veikia labai panašiai kaip ir vaizdinės kampanijos remarketingas (display remarketing). Visgi, tai nėra tapatūs dalykai.

Tiek RLSA, tiek vaizdinės kampanijos paieškos remarketingą sieja tai, kad jie abu naudoja slapukus, jog galėtų stebėti naudotojus ir įtraukti juos į auditorijų sąrašus, kuriems reklama bus rodoma pakartotinai. Šios kampanijos skiriasi tuo, kad Google vaizdinės (display) reklamos baneriai rodomi skirtinguose kanaluose (delfi, 15min., krepšinis.net, gismeteo ir t.t), o RLSA skelbimus rodo Google paieškos sistemoje.

Kokie paieškos remarketingo (remarketing) privalumai?

#1. Kryptingas reklamavimas: galite sukurti pakartotinės rinkodaros sąrašus (remarketing lists) ir reklamuotis tik tam tikrais konkrečiais ar specifiniais atvejais.

Pavyzdžiui, galite sukurti pakartotinės rinkodaros sąrašą, taikomą žmonėms, kurie įsidėjo pirkinius ar paslaugas į pirkinių krepšelį, tačiau jų neįsigijo. Arba orientuodamiesi į auditoriją, jau viešėjusią Jūsų internetinėje svetainėje ir toliau ieškančią panašių prekių ar paslaugų į Jūsų siūlomas, sumažinsite riziką, kad jiems bus siūloma daugiau Jūsų nustatytų ir gerokai mažiau bendrinių raktinių žodžių.

#2. Efektyvi kainodara: kuriant ir rodant reklamą tik tikslinėms ir išskirtoms auditorijoms (šiuo atveju Jūsų intertiniame puslapyje jau besilankiusiems vartotojams) sutaupysite reklamai skirto biudžeto lėšų;

#3. Pigesnės naujo prekinio ženklo kampanijos: galite sukurti naujo prekinio ženklo kampaniją ir skelbimų grupę tik auditorijoms vartotojų, įtrauktų į RLSA sąrašus. Taip naujos reklaminės kampanijos biudžetą naudosite tik tikslinei auditorijai, o taip pat – sutaupysite. Nors tokia strategija gali nematyti tiek tiesiogiai priskirtų konversijų, kiek vykdant prekės ženklo kampaniją be RLSA (daugelis vartotojų ieškos jau žinomo Jūsų prekės ženklo, kad grįžtų į svetainę ir jį įsigytų), tačiau jeigu norite sutaupyti reklamos išlaidų, tai yra puikus būdas pateisinti prekės ženklo kampaniją;

#4. Kampanijos statistika: Google platformoje galėsite peržiūrėti ir analizuoti pateikiamas ataskaitas, kuriose matysite, koks kampanijų našumas, kur rodomi skelbimai ir kokią kainą mokate.

O jeigu dar nenaudojate paieškos skelbimų pakartotinės rinkodaros sąrašais, susisiekite su mūsų komanda ir mes padėsime Jums praplėsti reklamavimosi galimybes su RLSA.

– Kitas mūsų kosminės misijos dienoraščio įrašas Jus pasieks jau kitą savaitę. O jei turite bent menkiausią klausimą – OneClick.lt įgula visada pasirengusi į jį atsakyti.

Užmegzkime ryšį!

Nemokama konsultacija

Užmegzkime ryšį!