Padidinkite Black Friday pirkėjų krepšelį!

Blogas - Skaitmeninė reklama

Ar jau pasiraitojote rankoves prieš didįjį metų įvykį? Kai šluojama viskas, kas pažymėta % ženkliuku, kai parduotuvės primena tuščius sandėlius, o žmonių akys skenuoja kiekvieną prekių lentyną taip, tarsi ieškotų paslėpto lobio… Taip, skamba dramatiškai, tačiau ar kada nors teko užeiti į parduotuvę Black Friday dienomis?

Žinoma, šiandien galime tik liūdėti, nes toks reginys jau nykstantis – visas veiksmas keliasi į virtualią erdvę. Todėl, mieli verslo atstovai, ir jums LABAI svarbu adaptuotis prie šio esminio pokyčio. O mes esame tam, kad jums padėtume tai padaryti!

Jūsų dėmesiui – 6 efektyvios idėjos, kurios padės padidinti Black Friday pirkėjų krepšelį. Ir net kelis kartus!

1. Parduodantis turinys socialiniuose tinkluose

Tikriausiai jau ir dabar jūsų verslas turi vieną ar bent kelis socialinės medijos kanalus – pagrindiniai jų Lietuvoje išlieka Facebook ir Instagram. Savo Black Friday strategiją pradėkite kurdami pardavimus skatinančias produktų galerijas. T.y. – kelkite nuotraukas ir taginkite juose esančius produktus, jų kainas, nurodykite prekės aprašymą, įtraukite ryškų CTA (call-to-action).

Verta paminėti, kad savo sukurtas galerijas galite panaudoti ir e-mail marketinge, savo internetinėje parduotuvėje. Iš pirmo žvilgsnio, tai minimali investicija, tačiau ji užtikrintai padidins prekės ženklo žinomumą bei pasitikėjimą juo.

2. Specialus pasiūlymas kas valandą

Jeigu atidžiai sekate verslo pasaulį Black Friday dienomis, turėjote pastebėti, kad didžiosios el. parduotuvės dažnai pasirenka strategiją „specialus pasiūlymas kas valandą“. Ir akivaizdu, jog tai puikiai veikia, nes galime matyti kaip šią strategiją įtraukia vis daugiau prekinių ženklų.

Kodėl tai taip veiksminga? Tokie pasiūlymai garantuoja pastovų srautą į jūsų el. parduotuvę – pirkėjai seka pasiūlymus, nuolat sugrįžta į svetainę, kad pirmieji sužinotų apie tos valandos pasiūlymą ir galėtų juo spėti pasinaudoti.

Nepamirškite, kad ši strategija suveiktų, derėtų sukurti akį traukiančius, apie pasiūlymą „rėkiančius“ banerius, vizualus į socialinės medijos kanalus. Tegul jie būna visur matomi!

3. Influenceriai

Nuomonės formuotojai – tai žmonės, kurių turinys socialiniuose tinkluose susilaukia labai didelio dėmesio. Hootsuit įraše nurodoma, jog influencerių pasisakymai turi didelę įtaką prekių ženklų produktų/paslaugų pardavimams – pavyzdžiui, Amerikoje, 14% 18-24 metų amžiaus grupės vartotojų bei 11% tūkstantmečio kartos atstovų įsigijo produktą per paskutinius 6 mėnesius dėl to, kad jį rekomendavo nuomonės formuotojas (https://blog.hootsuite.com/influencer-marketing/).

Lietuvoje, kaip ir kitose užsienio šalyse, turime įvairių dydžių nuomonės formuotojų – mikro, makro ir mega influencerių. Labiausiai savo prekės ženklui ir produktams/paslaugoms tinkantį influencerį rinkitės pagal jo auditorijos amžių, dydį, kokias vertybes šis transliuoja. Nupieškite savo tikslinio kliento portretą, supraskite, kokius vartotojus norite pasiekti, ir pirmyn į paieškas! Patarimas – rinkitės nuomonės formuotojus, kurie geba pasiekti savo auditoriją organiškai, su kuo daugiau neapmokėto turinio.

4. Nemokamas siuntimas – didesnis pirkimas

Kaip paskatinti pirkėjus įsigyti daugiau? Pasiūlyti nemokamą pristatymą nuo tam tikros krepšelio sumos! Tai puiki strategija, jeigu ieškote galimybių, kurios nereikalautų papildomo biudžeto reklamai.

Nustatykite minimalią sumą, kurią reikia surinkti norint gauti nemokamą pristatymą. Ji turėtų priklausyti nuo vyraujančių kainų – jeigu jūsų produktai/paslaugos brangesni, minimali suma gali būti nuo 30 iki 50 eurų, o jeigu produktų/paslaugų kainos mažesnės, tai gali būti ir 10 ar 15 eurų.

5. Facebook Ads kampanijos tik prenumeratoriams

Kaip surinkti tikslinę, jūsų produktu nuoširdžiai besidominčią auditoriją, kuriai galėtumėte tiesiogiai siųsti savo pasiūlymus? Gerokai prieš Black Friday akcijas paleiskite specialią Facebook Ads kampaniją skirtą tik prenumeratoriams!

Tam jums reikės sukurti įtraukiančius reklamos tekstus ir vizualus bei tvarkingą naujienlaiškio landing page (nukreipimo puslapį). Surinkę prenumeratorių bazę, jau turėsite potencialių pirkėjų sąrašą, kuriems teliks išsiųsti specialius pasiūlymus.

6. Apdovanokite pirkėjus!

„Pirk 1 ir gauk 2!“, „Pirk dabar ir gauk -50% kitam apsipirkimui“. Tokie ir panašūs CTA neabejotinai paragins pirkėjus ilgai nesvarstyti apie pasiūlymą ir iškart jį čiupti! Kas nenorėtų gauti daugiau už tą pačią kainą?

Perskaitėte įrašą ir jums kilo klausimų? Nežinote, kaip geriausiai išnaudoti Google Ads arba socialinių tinklų komunikacijos galimybes? Ieškote patikimo, į jūsų poreikius įsiklausančio partnerio? Esame atvira, nuoširdi ir glaudų bendradarbiavimą vertinanti komanda – OneClick.lt. Susisiekite, pasimatykime gyvai ir pasikalbėkime apie tai, kas jums svarbu. Užmegzkime ryšį!

Be ON digital with us!

Nemokama konsultacija

Užmegzkime ryšį!