Kaip įvertinti Google Ads skelbimų poziciją?

Blogas - Google ads

– Sveiki, su Jumis sveikinasi Google Partners – OneClick.lt įgula. Mūsų kosminė misija – įžiebti Jūsų verslo žvaigždę konkurencingoje padangėje.

X savaitė,
KOSMINĖS MISIJOS ĮRANKIAI

OneClick.lt Facebook paskyroje jau rugsėjo mėnesį rašėme apie tai, jog Google Ads šalina vidutinę Jūsų skelbimo rodymo poziciją. Ją pakeitė skelbimo parodymų viršuje ir pačiame viršuje procentinės metrikos, kurios, remiantis oficialia Google pozicija, leis aiškiau suvokti, kur skelbimai rodomi paieškos variklio rezultatų puslapiuose (Search Engine Result Pages, SERPs).

Parodymų pačiame paieškos viršuje (search absolute top impression share) ir parodymų paieškos viršuje (search top impression share) procentinė dalis padeda suprasti, kokia tikimybė, kad Jūsų skelbimai pasieks viršų (bet kuri vieta virš natūralios paieškos rezultatų) ir patį viršų (pirmas skelbimas virš natūralios paieškos rezultatų) paieškos variklio rezultatų puslapiuose (SERPs).
Kitaip nei vidutinės pozicijos metrika, ši metrika nurodo ne jūsų skelbimų eilės numerį kitų skelbimų atžvilgiu, o faktinę skelbimų vietą paieškos variklio rezultatų puslapiuose.

Skelbimų vietą parodančios metrikos

Naudodami šias metrikas, galite suprasti paspaudimų rodiklio (CTR, click-through rate) pasikeitimą, kurį lemia skelbimų vietos pasikeitimas paieškos rezultatų puslapyje. Visgi nederėtų šios metrikos naudoti tikslinės vertės kainų pasiūlymams nustatyti, nes kartais, padidinus kainos pasiūlymą, šios metrikos vertė gali sumažėti. Taip gali nutikti, kai didesnis kainos pasiūlymas leidžia dalyvauti didesnės konkurencijos aukcionuose ir sulaukti prastesnės vietos.

Parodymų paieškos viršuje rodiklis

Parodymų paieškos viršuje procentinis rodiklis – tai procentinė skelbimo parodymų dalis, kai Jūsų skelbimas parodomas tarp keturių pirmų pozicijų virš natūralios paieškos rezultatų.
Parodymų paieškos viršuje rodiklis = parodymai viršuje/parodymai

Parodymų pačiame paieškos viršuje rodiklis

Parodymų pačiame paieškos viršuje procentinis rodiklis – tai procentinė skelbimo parodymų dalis, kai Jūsų skelbimas parodomas kaip pirmas skelbimas virš natūralios paieškos rezultatų.
Parodymų pačiame paieškos viršuje rodiklis = parodymai pačiame viršuje/parodymai

Kokią naudą tai turės rezultatams?

Google siekia, kad reklamuotojai nustotų galvoti apie vidutinę poziciją apibūdindami, kur jų skelbimai rodomi SERP. Gerokai naudingiau yra traktuoti vidutinę poziciją kaip reitingą konkrečiam aukcionui. Kadangi Google rodo skelbimus skirtingais būdais arba keičia SERP išdėstymą, vidutinės pozicijos metrika tiesiog tampa mažiau naudinga. Paieškos sistemos gigantė taip pat siekia, jog reklamuotojai imtų vis rečiau naudoti rankinį kainų siūlymą. Vietoje jo, praktiškiau ir naudingiau rinktis Mašininio mokymo sukurtą automatinį kainų siūlymą (automated bidding), kuriame gali labai našiai pasitarnauti ir įvairios jo pasirinktys (patobulintas mokestis už paspaudimą, cost-per-click (CPC), tikslinė skelbimų išlaidų grąža, target return on ad spend (ROAS)), kurios Jūsų verslui tikrai sutaupo išlaidas, skirtas reklamai.

Panaikinta vidutinė pozicija buvo netiksli metrika, todėl visi Google pakeitimai yra orientuoti į kuo tikslesnę Jūsų skelbimų analizę bei kuo mažesnes reklamavimosi išlaidas bei geresnį skelbimų pasirodymą Google paieškos variklio rezultatų puslapių viršuje ir pačiame viršuje.

– Kitas mūsų kosminės misijos dienoraščio įrašas Jus pasieks jau kitą savaitę. O jei turite klausimų – OneClick.lt įgula visada pasirengusi į juos atsakyti.

Užmegzkime ryšį!

Nemokama konsultacija

Užmegzkime ryšį!

Skambinti +370 658 33861

Nemokama konsultacija