Kada ir kaip ruoštis kalėdinei komunikacijai?

Blogas - Reklama

Sveiki, su Jumis sveikinasi Google Partners – OneClick.lt įgula. Mūsų kosminė misija – įžiebti Jūsų verslo žvaigždę konkurencingoje padangėje.

X savaitė,
KOSMINĖS MISIJOS ĮRANKIAI

Kol saulė dar maloniai šildo, o klientai noriai naudojasi šiltojo sezono pasiūlymais, apie kalėdinę komunikaciją galvoti nesinori. Tačiau kad gruodžio pradžioje Jūsų verslo neištiktų Kalėdų karštinės smūgis, apie tai, kaip ir ką komunikuosite belaukiant gražiausių metų švenčių, privalu atsakingai apmąstyti kuo anksčiau. Ir, žinoma, sistemingai ruoštis šventiniam periodui.

Apie kalėdinę komunikaciją verslo atstovams dera susimąstyti jau rugpjūčio – rugsėjo mėnesiais, o idealiausia, kad spalį jau turėtumėte visą šventinės komunikacijos planą.

Jokiu būdu neužmirškite, kad Kalėdos – konkurencingiausias laikas verslui visuose metuose. Jūsų konkurentai taip pat imasi nemažai įvairių priemonių, todėl natūralu, jog kyla didelis reklaminis – komunikacinis triukšmas: vartotojai, potencialūs klientai sulaukia gerokai didesnio informacijos kiekio ir, nepaisant kelis kartus išsaugančios prekių ir / ar paslaugų paklausos, nebūtinai pastebės BŪTENT JŪSŲ sukurtą reklamą / pasiūlymą / komunikaciją. Belaukiant kalėdų kyla ir reklaminių skelbimų paspaudimo kainos Google aukcione, mat padidėja skaičius norinčiųjų geresnės Google reklamos pozicijos.

Pateikiame kelis praktinius ir patikimus patarimus, kaip sėkmingai susiruošti kalėdinę Jūsų verslo komunikaciją:
#Pradėkite kuo anksčiau: mąstykite ir pradėkite kurti idėjas bei apčiuopiamus komunikacijos rezultatus kuo anksčiau. Lietuvių liaudies išmintis apie ruošiamas roges vasarą rinkodaroje pasiteisina 100%
#Dirbkite nuosekliai ir su strategija: sistemingai ir žingsnis po žingsnio susiplanuokite visus komunikacijos elementus – kokį biudžetą skirsite, kiek ir kokių įrašų kursite, kada juos pradėsite ir baigsite kurti, kada publikuosite, kokie bus vizualiniai sprendimai, kiek lėšų skirsite kiekvienam įrašui ir pan.
#Analizuokite patirtis: Būtinai atsižvelkite, kaip Jūsų kurtai šventinei komunikacijai sekėsi ankstesniaisiais metais, analizuokite ir išsigryninkite, kas veikė, o kas nelabai. Stebėsena ir analizė gali labai našiai prisidėti prie tokių pačių klaidų nekartojimo kuriant kitų metų šventinę komunikaciją ir / ar reklamines kampanijas.
#Pritaikykite idėjas: išanalizuokite savo ankstesniąsias reklamines kampanijas ir vykdytą šventinio laikotarpio komunikaciją soc. tinkluose. Jeigu kuri nors rubrika ar įrašų grupė buvo itin sėkminga, adaptuokite bei pritaikykite idėjas ir naujai komunikacijai.
#Laikykitės komunikacinio lankstumo: Būtinai mąstykite apie įvairius vartotojų tipus. Pritaikykite savo kuriamą komunikaciją ir tiems, kurie dovanų ieškos kuo anksčiau, ir tiems, kurie tuo rūpinsis paskutinę sekundę, ir tiems, kuriems svarbiausia kaina, ir tiems, kuriems svarbiausia kokybė bei pan.
#Skirkite daugiau dėmesio: kalėdinei komunikacijai skirkite ypatingą dėmesį ir prisiminkite, kad tai, kas veikia įprastai, tuo metu gali ir neveikti. Nesitikėkite identiškų rezultatų, anksčiau, daugiau ir nuodugniau padirbėkite su savo verslo komunikacija artėjančiam išskirtiniam laikotarpiui.
#Skirkite didesnį biudžetą: šventinio laikotarpio komunikacijai (reklamai, įrašų iškėlimui) atseikėkite didesnį biudžetą. Vartotojams grumiantis dėl dovanų, verslininkai turi grumtis dėl vartotojų dėmesio, todėl norint gerų ir lūkesčius atitinkančių rezultatų reikia pasirūpinti ir didesnėmis investicijomis.

– Kitas mūsų kosminės misijos dienoraščio įrašas Jus pasieks jau kitą savaitę. O jei turite klausimų – OneClick.lt įgula visada pasirengusi į juos atsakyti.

Užmegzkime ryšį!

Nemokama konsultacija

Užmegzkime ryšį!