Google konferencijos 2019 naujienos. 3 dalis

Blogas - Google ads

Sveiki, su Jumis sveikinasi Google Partners – OneClick.lt įgula. Mūsų kosminė misija – įžiebti Jūsų verslo žvaigždę konkurencingoje padangėje.

X savaitė,
ŽEMĖS RUTULIO NAUJIENOS

Prieš kurį laiką įvyko metinė Google konferencija (#GoogleMarketingLive 2019). Jos metu buvo pristatyti devyni reikšmingi Google Ads atnaujinimai ir pakeitimai, o mūsų komanda šiandien Jums pristato likusias tris Google naujienas.

Apsipirkimas Google taps dar patrauklesnis

Vienas reikšmingiausių e. komercijos pokyčių buvo perkamojo turinio atsiradimas. Vos prieš keletą mėnesių socialinis tinklas Instagram pristatė checkout funkciją – naują, kol kas limituotą funkciją, kuri leidžia įsigyti tam tikras prekes tiesiai per programėlę.

Netrukus po Instagram naujovės, Google neatsiliko ir paskelbė apie pilotinę prekybos pagal paieškos vaizdu rezultatus versiją. Lyginant šias abi naujoves, reikšmingiausia naujiena yra trinties šalinimas, t.y. reklamuotojai siekia, jog iš besidominčiųjų vartotojai jų klientais taptų kuo paprasčiau ir jiems pačiu patogiausiu būdu.

Būtent dėl to, Google dabar pristato patobulintą ir nebe pilotinę, o realią e. apsipirkimo versiją. Nuo šiol Google leis pirkėjams internetu pirkti tiesiogiai Shopping sąsajoje. Vartotojai ir toliau galės paspausti nuorodą bei patekti į prekės ar paslaugos teikėjo puslapį, jeigu to pageidaus.

Google garantuoja, kad apsipirkdami ir Shopping sąsajoje, visi pirkėjai galės naudotis lengvu grąžinimo procesu bei aukščiausio lygio klientų aptarnavimu.

Daugiau galimybių prekių ir paslaugų reklamaiD

Google deda vis daugiau pastangų, kad vartotojus pasiektų tik jų interesus atitinkantis paieškos bei reklaminis turinys, o vartotojų poreikių aiškinimasis ir supratimas yra vienas svarbiausių dalykų.

Didelė reikšmė teikiama ir vizualinio turinio naudojimui. Remiantis įvairiomis vartotojų apklausomis, šie jau yra patvirtinę, kad taip jiems yra lengviau ir paprasčiau rasti dominančias prekes ir paslaugas. Todėl dar 2017-ųjų pabaigoje buvo pristatyti demonstraciniai skelbimai (showcase shopping ads). Šiais metais šie skelbimai bus patobulinti ir papildyti naujomis rodymo ir naudojimosi galimybėmis.

Jeigu standartinis apsipirkimo procesas įprastai vyksta nuo pagrindinio svetainės puslapio, demonstraciniai skelbimai (showcase shopping ads) vartotoją nukreipia į katalogus su susijusiais produktais. Tokios reklamos suteikia daugiau galimybių vartotojams geriau susipažinti su teikiamomis paslaugomis ar parduodamomis prekėmis bei išsirinkti tai, kas labiausiai atitinka jų lūkesčius.

Per ateinančius mėnesius Google išplės demonstracinius skelbimus (showcase shopping ads) į paiešką vaizdu, kokybiškesnį paieškos rezultatų generavimą bei rodymą Youtube platformoje. Jie padės vartotojams pristatyti jų paieškos informacija paremtus ir labiau jų poreikius atitinkančius reklaminius pasiūlymus.

Vietinės kampanijos ragins keliauti į parduotuves

Nebe naujiena yra tai, kad potencialūs pirkėjai dažniausiai pirma prekių ar paslaugų ieško internete ar mobiliosiose aplikacijose, o tik paskui keliauja į fizines parduotuves ar įstaigas. Kartu su šia tendencija atsirado galimybė daryti įtaką vartotojų pirkimo sprendimams, pradedant pirmu paspaudimu internetinėje svetainėje, iki durų pravėrimo parduotuvėje.

Būtent tam Google pristato vietines kampanijas (local campaigns) – pusiau automatizuotas reklamines kampanijas, kurios, pagal jūsų paieškos istoriją, kurs suasmenintas reklamines kampanijas ir jas demonstruos paieškos sistemoje, Google Ads, žemėlapiuose, Youtube.

Toks reklaminių kampanijų asmeninimas gana panašus į Google Ads reaguojančiąsias reklamas (responsive ads). Dabar, kartą pateikus parduotuvės ar įstaigos lokaciją, paveikslėlių, reklamos kopiją, biudžetą, kainos pasiūlymą Google Ads optimizuoja tokią reklamą pagal jos savybes, kad jūsų fizinėje parduotuvėje apsilankytų kuo daugiau klientų.

Google tokį vietinių kampanijų beta modelį jau išbandė su keletu skirtingų sektorių verslų. Bandymo rezultatai – džiuginantys, lankytojų padaugėjo iki 5 kartų.

Blog’o įrašas parengtas remiantis WordStream puslapio medžiaga.

– Kitas mūsų kosminės misijos dienoraščio įrašas Jus pasieks jau kitą savaitę. O jeigu turite bent menkiausią klausimą – OneClick.lt įgula visada pasirengusi į jį atsakyti.

Užmegzkime ryšį!

Nemokama konsultacija

Užmegzkime ryšį!

Skambinti +370 658 33861

Nemokama konsultacija