Google konferencijos 2019 naujienos. 2 dalis

Blogas - Google ads

– Sveiki, su Jumis sveikinasi Google Partners – OneClick.lt įgula. Mūsų kosminė misija – įžiebti Jūsų verslo žvaigždę konkurencingoje padangėje.

X savaitė,
ŽEMĖS RUTULIO NAUJIENOS

Neseniai praūžė metinė Google konferencija (#GoogleMarketingLive 2019). Jos metu buvo pristatyti devyni reikšmingi Google Ads atnaujinimai ir pakeitimai, o mūsų komanda šiandien Jums pristato dar tris Google naujienas.

Youtube bumber ads – visiems

Iki šiol buvo dar pakankamai neaišku, kokią vertę sukuria prieš prasidedant video rodomi trumpi buferiniai skelbimai (bumper ads). Pagal neseniai pasirodžiusius pasaulinius duomenis, kuriuos Google surinko praėjusiais metais, trijų tokių buferinių skelbimų serija vartotojams suteikia daug daugiau įsimintinų įspūdžių nei vienas 30 sekundžių trukmės skelbimas.

Nepaisant Google pateiktų duomenų apie buferinių skelbimų naudą verslui, keblumų šioje srityje yra. Tik nedidelė verslo dalis turi išteklių, kad pajėgtų sukurti kokybiškus ir patrauklius buferinius skelbimus. Tam “meškos paslaugą” darydavo ir tai, jog tik nedidelė dalis verslų apskritai turi patirties kuriant profesionalų video turinį.

Dar viena Google naujovė orientuota būtent į šių buferinių skelbimų kūrimo prieinamumą visiems. Tam buvo pristatyta buferio mašina (bumper machine). Google Ads veiksiantis buferio aparatas bus patogus naujas įrankis, kuris galės paversti bet kurį trumpesnį nei 90 sekundžių vaizdo įrašą į YouTube paruoštą buferio skelbimų (bumber ads) rinkinį. Jame bus ir pagrindinių redagavimo įrankių komplektas, leisiantis visiškai kontroliuoti galutinius produktus.

Google pranešė, kad buferio mašina (bumper machine) reklamuotojams nieko papildomai nekainuos.

Individualių auditorijų formavimas

Ilgą laiką Google Ads buvo orientuota į auditoriją kaip į bendrinę žmonių grupę. Tiesa, tokios tendencijos per pastaruosius metus laipsniškai kito – buvo siekiama auditorijas skaidyti ir jas personalizuoti, kad vartotojai turėtų kuo geresnę patirtį. Rimtesni pokyčiai jau pakeliui – Google nusprendė sujungti individualaus pasirinkimo bei individualaus ketinimo auditorijas ir sukurti į realius vartotojų poreikius nukreiptas individualias auditorijas.

Individualius pasirinkimus demonstruojančius vartotojus nuo šiol bus galima nukreipti į į žmonių grupę, kuri demonstruoja konkretų, bendrą interesą. Tuo metu individualius ketinimus demonstruojančius vartotojus bus galima jungti į žmonių grupes, kurios demonstruoja komercinį susidomėjimą konkrečiu produktu ar paslauga.

Bendros auditorijos narių skirtumai, trukdę juos tinkamai nukreipti jų interesus geriausiai atitinkančia kryptimi, turėtų išnykti. Netrukus gebėjimas nukreipti vartotojus pagal jų interesus ir elgesį bus nukreipiamas kuriant smulkias, individualias auditorijas. Tai turėtų gerokai pagerinti ir vartotojų paieškos patirtį.

Daugiau klientų su auditorijos plėtimo įrankiais

Šis atnaujinimas gana glaudžiai susijęs su prieš tai minėtų individualiųjų auditorijų formavimu.

Štai jeigu pastebėsite, kad viena ar kita individuali auditorija veikia ypač gerai, galėsite naudoti naujus auditorijos išplėtimo įrankį, kad pasiektumėte vartotojus, kurie atrodo ir elgiasi panašiai kaip ir tos individualios auditorijos žmonės. Tokie įrankiai gali skambėti atpažįstamai, mat tokia sąranka jau remiasi Facebook, reaguodama į auditorijos elgseną.

Naujas Google auditorijos išplėtimo įrankis leis padidinti vartotojų, kurie mato jūsų pasiūlymus, skaičių, tuo pačiu užtikrindamas, kad šie pasiūlymai jiems bus svarbūs ir naudingi.

 

Blog’o įrašas parengtas remiantis WordStream puslapio medžiaga.

– Kitas mūsų kosminės misijos dienoraščio įrašas Jus pasieks jau kitą savaitę. O jeigu turine bent menkiausią klausimą – OneClick.lt įgula visada pasirengusi į jį atsakyti.

Užmegzkime ryšį!

Nemokama konsultacija

Užmegzkime ryšį!

Skambinti +370 658 33861

Nemokama konsultacija