Google konferencijos 2019 naujienos. 1 dalis

Blogas - Google Ads

Sveiki, su Jumis sveikinasi Google Partners – OneClick.lt įgula. Mūsų kosminė misija – įžiebti Jūsų verslo žvaigždę konkurencingoje padangėje.

X savaitė,
ŽEMĖS RUTULIO NAUJIENOS

Praėjusią savaitę praūžė metinė Google konferencija (#GoogleMarketingLive 2019). Kasmet didžiulio susidomėjimo tiek iš Google Ads ar Google Analytics profesionalų, tiek iš kitų didžiausios planetoje paieškos sistemos gerbėjų, sekančių naujausias tendencijas, sulaukianti konferencija savo turiniu nenuvylė ir šiemet. Jos metu buvo pristatyti devyni reikšmingi Google Ads atnaujinimai ir pakeitimai, o mūsų komanda šiandien Jums pristato pirmąsias tris Google naujienas.

Naršymo istorija paremtos reklamos susisies su Discovery Ads

Praėjusį rugsėjį Google pristatė Discover – naujienų sraute pasirodančias personalizuotas naujienas, pasiūlymus ir pan.

Dabar Google Discover plečiamas. Į jį jau visai netrukus bus įtraukti pagal jūsų paieškų ir domėjimosi istoriją bei informaciją sukurti bei gerokai patobulinti reklaminiai skelbimai (Discovery Ads). Jie turėtų priminti nuotraukų su prekėmis ir paslaugomis galeriją, priminsiančią karuselę, kurioje galėsite lengvai rinktis ir pasiekti jus sudominusius pasiūlymus.

Reklaminiai skelbimai (Discovery Ads) bus pasiekiami ne tik Google naujienų sraute (News Feed), bet ir daugiau platformų – Youtube namų puslapyje, Gmail naujinių skiltyje ir pan.

Buvo paskaičiuota, jog 85% suinteresuotų vartotojų imasi prekių ar paslaugų domėjimosi ar įsigijimo veiksmų per pirmas 24 valandas nuo reklaminio skelbimo pastebėjimo. Discovery Ads suteiks bus sugeneruoti taip, kad pasirodytų potencialių vartotojų akiratyje būtent tada, kuomet jie yra labiausiai interesuoti atrasti kažką nauja ar naudinga.

Manoma, kad toks patobulinimas turėtų tapti gerokai našesniu verslui bei komfortiškesniu ir patrauklesniu vartotojams.

Daugiau interaktyvumo ir vaizdų Google Ads

Paieškos gigantei Google norisi ieškojimą interaktyvinti ir pagyvinti. Interaktyvumo ir vaizdų turėtų suteikti netrukus pasirodysiančios Google galerijos (Gallery Ads). Jose reklamos bus labiau pagyvintos vaizdais, susietais su reklaminių banerių turiniu bei taip ne tik pagyvins paiešką, bet ir turėtų padidinti reklamos pasiekiamumą.

Gallery Ads turėtų priminti panašią nuotraukų galerijos karuselę kaip ir Discover Ads, kurioje lankytojai galėtų keliauti kairėn arba dešinėn ir taip rinktis dominančius pasiūlymus. Tiesa, kitaip nei Discover Ads, reklaminių skelbimų galerija (Gallery Ads) visad bus puslapio viršuje, taip užtikrinant dar didesnį matomumą ir auditorijos pasiekiamumą.

Reklamuotojai dabar turės galimybę ne tik rodyti skelbimus tuo metu, kai vartotojas ieškos raktinių žodžių, susijusių su jų produktais ar paslaugomis, tačiau ir praplėsti šią paiešką skelbiant ir rodant vaizdinę galeriją, kuri. tikimasi, turėtų paskatinti paspaudimus.

Gallery Ads leis reklamuotojams:

  • rodyti tarp 4-8 paveikslėlių
  • prie kiekvieno paveikslėlio ar nuotraukos pridėti 70 simbolių žymą
  • bei skelbti 3 CTA (call-to-action) antraštes

Kiek anksčiau Gallery Ads jau buvo išmėginta keliose reklaminėse kampanijose. Jų rezultatai – džiuginantys: naudojant vaizdus vartotojų įsitraukimas padidėjo 25%.

Reikšmingi pokyčiai sumaniajame kainų pasiūlymų (bidding) teikime

Mašininis mokymasis, skaitmeninėje rinkodaroje veikia kaip kompiuterio galia surasti duomenų modelius ir priimti pagrįstus sprendimus, paremtus šiais modeliais. Iš daugelio būdų, kuriais Google diegia mašininį mokymąsi per savo reklamos ypatybes, vienas svarbiausių – sumanus siūlymas (smart bidding).

Sumanusis siūlymas, dar žinomas kaip auction-time bidding, nurodo Google Ads naudoti mašininį mokymąsi kainų siūlymo optimizavimui konversijose ar konversijų vertėse. Jei kada esate bandę automatizuoti tokius siūlymus, su sumaniuoju siūlymu jau esate pažįstami.

Google konferencijoje 2019 buvo pristatyti trys sumaniojo siūlymo atnaujinimai:

  • Kampanijos lygio konversijos tikslai: jeigu jūsų kampanija orientuota tik į vieną konversijos tikslą, pavyzdžiui, padidinti el. parduotuvės lankytojų skaičių, dabar jūs galėsite tikslingai optimizuoti visus sumaniuosius siūlymus tik į jūsų išsikeltus konversijos tikslus;
  • Konversijos veiksmų rinkiniai: jei norite optimizuoti pasiūlymus keliose kampanijose, galite sukurti norimų konversijos veiksmų rinkinį;
  • Sezoniškumo koregavimai: jeigu artėja didžiulis išpardavimas ar renginys, kurio metu tikitės reikšmingai padidinti konversijų skaičių, Google Ads optimizuos jūsų siūlymus būtent tam konkrečiam laikotarpiui, po kurio grįš į įprastą siumaniųjų siūlymų konfigūravimą.

Blog’o įrašas parengtas remiantis WordStream puslapio medžiaga.

Kitas mūsų kosminės misijos dienoraščio įrašas Jus pasieks jau kitą savaitę. O jeigu turite bent menkiausią klausimą – OneClick.lt įgula visada pasirengusi į jį atsakyti.

Užmegzkime ryšį!

Nemokama konsultacija

Užmegzkime ryšį!