Google Analytics analizė – ne raketų mokslas

Blogas - Google ads

– Sveiki, su Jumis sveikinasi Google Partners – OneClick.lt įgula. Mūsų kosminė misija – įžiebti Jūsų verslo žvaigždę konkurencingoje padangėje.

X savaitė,
KOSMINĖS MISIJOS ĮRANKIAI

Didelė prekių ir paslaugų pasiūla vartotojams suteikia galimybę rinktis iš vis platesnio asortimento. Labai natūralu, jog auga jų smalsumas ir prieš pirkdami jie intensyviai ir smalsiai domisi visa prieinama informacija apie produktus ar paslaugas. Todėl verslo atstovams itin svarbu ne tik gerai reklamuotis, bet ir gerai išmanyti reklamavimosi platformose, tokiose kaip Google Ads, prieinamas statistikos ir analizės duomenų ataskaitas bei jas tinkamai analizuoti, o savo verslo kelrodes kreipti būtent pagal šiuos duomenis.

Daliai verslo atstovų, dar nė nesusidūrusiu su Google Analytics įrankiu, šis gali pasirodyti toks sudėtingas it raketų mokslas. Tačiau taip – tikrai nėra. Google Analytics sistema yra sudaryta taip, kad kiekvienas joje besilankantis žmogus galėtų nesudėtingai ir lengvai gauti analitinius bei statistinius duomenis apie savo reklamavimosi kampanijas ir vartotojų elgseną šių kampanijų atžvilgiu bei jų internetinėse svetainėse. Tokios ataskaitos suteikia svarbios informacijos vertinant klientų elgseną internete.

O kad Jums būtų dar lengviau suprasti Google Analytics pateikiamų ataskaitų pobūdį ir funkcijas, šiandien mes ir dalijamės svarbiausia informacija apie jų tipus ir paskirtis.

Įsigijimo ataskaitos (Acquisition reports)

Įsigijimo ataskaitos (acquisition reports) labiausiai yra orientuotos į klientų apsilankymą Jūsų internetinėje svetainėje bei iš kokių kanalų jie (klientai) tai atlieka, pavyzdžiui, mokamos paieškos (paid search), organinės paieškos (organic search), tiesiogiai (direct), per soc. tinklus ir t.t. Jos parodo, kokiais kanalais naudodamiesi klientai pateko į Jūsų internetinę svetainę, pateikia įžvalgų apie tai, kaip efektyviai Jūsų skelbimai nukreipia naudotojus į Jūsų svetainę, kokie raktiniai žodžiai ir paieškos užklausos pritraukia naujus naudotojus ir kitus su klientų patekimu į internetinį puslapį susijusius duomenis.

Elgesio ataskaitos (Behavior reports)

Elgesio ataskaitos (behavior reports) orientuotos į klientų elgseną ir dalyvavimą puslapyje (page engagement), kai jie apsilanko Jūsų internetinėje svetainėje. Šiose ataskaitose pateikiama vertinga informacija apie tai, kaip vartotojai reaguoja į Jūsų svetainės turinį, kaip veikia kiekvienas svetainės puslapis, kokius veiksmus apsilankantieji klientai atlieka Jūsų svetainėje. Taip pat šių ataskaitų duomenys suteikia bendrą vaizdą apie lankytojų patirtį svetainėje, pagal kurį galima nuspręsti, ar klientai yra patenkinti Jūsų svetaine ir joje jaučiasi komfortiškai, o galbūt yra verta tobulinti svetainės dizainą ar pritaikymą mobiliesiems įrenginiams, kad kiekvieno svetainės lankytojo patirtis būtų kuo geresnė.

Konversijų ataskaitos (Conversion reports)

Be didesnių diskusijų konversijos – yra vienas svarbiausių verslo sėkmės rodiklių. Konversijų ataskaitos (conversion reports) orientuojasi į visą svarbiausią informaciją, kaip svetainėje apsilankę klientai pereina prie konversijos. Google Analytics konversijų ataskaitose renkama vertinga informacija apie klientų pasirinkimus, kurie tampa konversijosmis (pavyzdžiui, įvykę pirkimai, užsiprenumeruoti naujienlaiškiai ir pan.).
Konversijų ataskaitos parodo, kaip klientai elgiasi Jūsų svetainėje judėdami link konversijos. Greta šių yra pateikiamos ir e. komercijos (Ecommerce) ataskaitos, kurios yra specialiai sukurtos teikti informaciją apie elektroninės prekybos svetaines, klientų elgeseną jose, atliekamus veiksmus ir tų veiksmų prielaidas bei priežastis (tokias kaip patogus paslaugų ar prekių išdėstymas / pateikimas, patogus jų įsidėjimas į pirkinių krepšelį, patogi apmokėjimo sistema ir pan.)

 

Google Analytics ataskaitos yra nesudėtingai pasiekiamas bei suprantamas, tačiau itin reikšmingas būdas suprasti klientus, jų elgseną, pasirinkimus, jų priežastis. Tikimės, kad šis mūsų tinklaraščio įrašas padės Jums dar geriau suprasti pasiekiamų ataskaitų tipus ir paskirtis. O jeigu norėtumėte sužinoti dar daugiau, susisiekite su OneClick.lt komanda ir mes Jus supažindinsime bei visapusiškai informuosime apie visas reklamavimosi galimybes ir reklamos įrankius!

– Kitas mūsų kosminės misijos dienoraščio įrašas Jus pasieks jau kitą savaitę. O jei turite klausimų – OneClick.lt įgula visada pasirengusi į juos atsakyti.

Užmegzkime ryšį!

Nemokama konsultacija

Užmegzkime ryšį!

Skambinti +370 658 33861

Nemokama konsultacija