Google Ads kainų siūlymo strategijos. Privalumai ir trūkumai, II dalis

Blogas - Google ads

– Sveiki, su Jumis sveikinasi Google Partners – OneClick.lt įgula. Mūsų kosminė misija – įžiebti Jūsų verslo žvaigždę konkurencingoje padangėje.

X savaitė,
KOSMINĖS MISIJOS ĮRANKIAI

Praėjusią savaitę pradėjome reikšmingą kainų siūlymo strategijų apžvalgą, išryškindami jų pliusus bei minusus. Šiandien šią apžvalgą pratęsime ir pristatome Jums dar 5 kainų siūlymo pasirinktis bei jų teigiamas ir neigiamas savybes.

Paspaudimų padidinimas

Ši strategija yra labai panaši į „Maksimaliai padidinti konversijas“ strategiją, tačiau joje daugiausia dėmesio skiriama paspaudimams. Naudodama maksimalų paspaudimų skaičių, Google stengiasi gauti kuo daugiau paspaudimų išleisdama numatytą dienos biudžetą.

PLIUSAI : Ši strategija gali būti puiki, jei bandoma pritraukti daugiau auditorijos į svetainę, kurti ar plėsti prekės ženklą.

MINUSAI : Būtina nustatykite maksimalų MUP ir nepamiršti stebėti vidutinio maksimalaus MUP. Google stengiasi gauti kuo daugiau reklaminės kampanijos paspaudimų, tačiau, kaip ir “Maksimaliai padidinti konversijas” strategijoje, paieškos sistema stengsis išleisti visą dienos biudžetą kasdien, net jei paspaudimai yra daug brangesni nei įprasta. Dėl šios priežasties būtina reguliariai tikrinti MUP našumą, kurį ir generuoja “Paspaudimų padidinimo” strategija, kad ji nuolat atitiktų išsikeltiems tikslams. Priešingu atveju būtina pakoreguoti nustatymus arba ieškoti ir taikyti naują kainų siūlymo strategiją.

Tikslinė parodymų dalis

Tikslinių parodymų dalis yra dar gana nauja kainų siūlymo strategija, tik neseniai iš beta versijos tapusi viena numatytų kainų siūlymo strategijos pasirinkčių. Taikant “Tikslinę parodymų dalį” reklamuotojai gali nusistatyti tikslinį parodymų dalies procentą tokiu pačiu būdu, kaip ir nusistatant jį tikslinėje MUP strategijoje.
Išskiriamos trys paskirties vietų parinktys, kurias derėtų siūlyti naudojant “Tikslinę parodymų dalį”: absoliutus puslapio viršus, puslapio viršus, bet kuri puslapio vieta. Kiekvienas iš jų nurodo Google algoritmui skirtingus dalykus apie pasirinktas Google Ads nuostatas bei atitinkamai pakoreguoja kainos pasiūlymus.

PLIUSAI : reklamuotojai gali nustatyti maksimalų MUP siūlymą pagal tikslinės parodymų dalies siūlymą, kad apsisaugotų nuo per didelių išlaidų. Visgi svarbu įsitikinti, kad šis nėra nustatytas per mažas, kadangi tokiu atveju tektų mažinti našumą.

MINUSAI : ši strategija yra orientuota į sąmoningumą ir pasiekiamumą, tačiau kaip ir bet kuri kita, neapdairiai pasirenkant nustatymus bei skirstant dienos biudžetą, ji gali formuoti kainos siūlymus, gerokai viršijančius biudžeto ribas, atlikti kampanijoms nenaudingus veiksmus. Todėl labai svarbu visada nusistatyti maksimalų MUP pasiūlymą, kuris užtrinktų, jog už bet kurį paspaudimą nebus sumokama per daug. Remdamiesi savo patirtimi galime rekomenduoti pradėti nustatant procentinį didėjimą, lyginant su esamu maždaug 20–50% didesnį nei dabartinis kainos pasiūlymas. Jie kartais toks nustatymas neveiktų, dera dar šiek tiek padidinti maksimalų MUP.
Svarbu ir nenusistatyti 100% tikslo, kadangi tik nedaugelyje aukcionų jis gali būti ir yra pasiekiamas. Tęsiant šią strategiją visada būtina stebėti maksimalaus MUP ir veiklos rezultatus, kurie nurodo, ar ši pasirinkta kainų siūlymo strategija pasiekia nusimatytus tiklus.

Tikslinės paieškos puslapio vieta

“Tikslinės paieškos puslapio vieta” yra tik portfelio kainų siūlymo strategija, leidžianti reklamuotojams parodyti savo skelbimus paieškos rezultatų viršuje arba pirmame rezultatų puslapyje.

PLIUSAI : ši strategija puikiai tinka tiems, kurie konkuruoja ir kurių KPI skiriasi nuo kitų kampanijos raktinių žodžių.
“Tikslinės paieškos puslapio vieta” nustatymai leidžia koreguoti puslapio viršuje esančius arba pirmojo puslapio rodinius, kainos pasiūlymo automatizavimą, neautomatinio MUP pasiūlymo apribojimus bei žemos kokybės raktinių žodžių nustatymą. Šis žemos kokybės raktinių žodžių nustatymas leidžia pašalinti raktinius žodžius, kurių kokybės balai yra mažesni nei 4, kadangi padidinus jų kainos pasiūlymus, siekiant tam tikros puslapio pozicijos, jiems gali būti didesnis poveikis nei kitiems raktiniams žodžiams, kurių kokybės balai yra aukštesni dėl skelbimo reitingo skaičiavimų.

MINUSAI : “Tikslinės paieškos puslapio vieta” strategija yra skirta gauti tik skelbimo parodymams tam tikroje vietoje rezultatų puslapyje. Joje nėra akcentuojami jokie paskyros pelningumo ar našumo skaičiai. Tad nors rodymas paieškos puslapio rezultatų viršuje arba pirmame puslapyje yra svarbus, esant per aukštiems MUP ar MUĮ rodikliams skelbimuose veiksmingiau būtų rinktis kitą strategiją.

Tikslinė užmokesčio dalis

“Tikslinė užmokesčio dalis” yra panaši į “Tikslinės paieškos puslapio vietą”, kadangi čia pagrindinis dėmesys skiriamas skelbimo patalpinimui aukcione, bet ne faktiniams tos paskirties vietos rezultatams (MUP, CTR, CPA ir kt.). Tikslinė aukštesnio reitingo dalis yra skirta padėti reklamuotojams paieškos rezultatuose užimti aukštesnę vietą lyginant su konkurentų pozicijomis.

PLIUSAI : taikant “Tikslinę užmokesčio dalį”, yra paskiriamas domenas bei procentinė aukcionų dalis, kurią siekiama pralenkti paieškos rezultatuose. Svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad ši strategija gali arba didinti arba nematyti bendro skelbimo reitingo, kadangi ji orientuota tik į vieną konkretų domeną, bet ne į visus aukciono domenus.

MINUSAI : „Tikslinė užmokesčio dalis“ turi vieną ryškų minusą – konkurenciją.
Šios strategijos naudojimas gali sukelti tikrą kainų siūlymo “mūšį” tarp reklamuotojo ir jo nurodyto domeno. Dėl tokio tipo kainų siūlymo “mūšių” gali padidėti MUP, o skelbimų parodymai gali būti nuostolingi. Vienintelis šio kainų siūlymo “mūšių” laimėtojas būna tik Google, kuris įprastai dėl šios kilusios konkurencijos uždirba daugiau pajamų už paspaudimą, o reklamuotojo MUP padidėja.

Mokestis už tūkstantį matomų parodymų (vCPM)

“Mokestis už tūkstantį matomų parodymų” (vCPM) yra tik vaizdinės reklamos kainos pasiūlymo strategija, skirta reklamuotojams siūlyti kainą už parodymus, kai skelbimas rodomas matomoje vietoje.

PLIUSAI : taikant šią strategiją Google stengiasi maksimaliai padidinti skelbimo gaunamų matomų parodymų skaičių.Naudojant “Mokestis už tūkstantį matomų parodymų” strategiją su ribota auditorija, gerokai padidėja šansai pasiekti aukštą dažnį kiekvienam vartotojui.

MINUSAI : Labai svarbu įsitikinti, kad bandant maksimaliai padidinti skelbimų peržiūras nėra itin sumažinama auditorija. Tokiu atveju skelbimas parodomas gerokai mažesniam kiekiui vartotojų, o jam skirtas biudžetas neša nuostolį. Taip pat, ne visi sukuriami matomi parodymai yra lygiaverčiai. Kaip ir bet kurioje kitoje vaizdinės reklamos kampanijoje, svarbu atidžiai stebėti paskirties vietų ataskaitą, kad skelbimai nebūtų demonstruojami nepageidaujamuose tinklapiuose.

Išvados

Kiekvienas vartotojas, atsižvelgdamas į tikslus ir siekius, renkasi, kokia kainų siūlymo strategija jam yra parankiausia. Reikšmingas Google Ads privalumas, jog ji leidžia nustatyti automatines kainų siūlymo strategijas skelbimų grupės, kampanijos ar portfelio lygiu, atsižvelgdama į pasirinktą strategiją bei aspektus, kurie pildytų reklamuotojų tikslus.

Renkantis kainos pasiūlymo strategiją, labai svarbu įvertinti ją kampanijos lygiu, kad būtų galima identifikuoti, ar strategija bus pajėgi pasiekti nusimatytą tikslą, ar yra pakankamai duomenų (pavyzdžiui, konversijų apimties tikslinio MUĮ efektyvumui ir pan.). Priešingu atveju dera ieškotis kitos pasiūlymų ar portfelio lygio strategijos ar net koreguoti reklamos struktūrą, kad ja vėliau būtų galima pasinaudoti.

Google Ads kainų siūlymo strategijos yra puikus būdas sutaupyti laiko naudojant algoritmus ir siekiant optimizuoti paskyrą. Tačiau labai svarbu apsvarstyti bei įvertinti visas rizikas. Labai svarbu nuolat peržvelgti, kaip pasirinkta strategija “atlieka darbą”, ar įgyvendina išsikeltus tikslus, galop, ar apskritai veikia. Tačiau apsvarsčius ir pasirinkus sau tinkamiausią kainos siūlymo strategiją, su šiek tiek priežiūros ji gali atnešti didelių ir labai reikšmingų bonusų verslui.

– Kitas mūsų kosminės misijos dienoraščio įrašas Jus pasieks jau kitą savaitę. O jei turite klausimų – OneClick.lt įgula visada pasirengusi į juos atsakyti.

Užmegzkime ryšį!

Nemokama konsultacija

Užmegzkime ryšį!