Eteryje – TV ekranai

Blogas - Google Ads

– Sveiki, su Jumis sveikinasi Google Partners – OneClick.lt įgula. Mūsų kosminė misija – įžiebti jūsų verslo žvaigždę konkurencingoje padangėje.

X SAVAITĖ,
TENDENCIJOS ŽEMĖS PLANETOJE

Mūsų planetoje vis aktyviau plinta naujas įrenginių tipas – TV ekranai.

Anot vidinių pasaulinių Google duomenų (2018 m. birželio mėn., pagrįsta septynių dienų vidutiniu TV žiūrėjimo laiku), vartotojai kasdien vidutiniškai 180 mln. valandų žiūri YouTube per TV ekranus. Akivaizdu: jų elgsena keičiasi, todėl Google sukūrė raiškiąsias YouTube funkcijas, skirtas priedėliams, žaidimų pultams, srautinio perdavimo įrenginiams (pavyzdžiui, Chromecast) ir visų tipų išmaniesiems TV.

Šiandien dalijamės TV ekranams pritaikytų įrenginių tipu, kad galėtumėte lengviau atrasti savo auditoriją. Šis TV ekranams pritaikytų įrenginių tipas apima stalinius kompiuterius, mobiliuosius telefonus ir planšetinius kompiuterius sistemoje Google Ads bei Display & Video 360. Dabar galima taikyti kampanijas pagal prijungtus TV ir kitus įrenginius, o nuo šiol ataskaitose apie vaizdinę, video reklamą jau galima pastebėti, kad prie įrenginių atsirado naujas tipas – TV ekranai.

Jeigu dar nenaudojate vaizdinės ar video reklamos, nieko nelaukite, susisiekite! Google Ads reklamos rinkos tobulėjimas vyksta nuolat, o apie svarbias naujienas mes jus informuosime.

– Kitas mūsų kosminės misijos dienoraščio įrašas Jus pasieks jau kitą savaitę. O jei turite bent menkiausią klausimą – OneClick.lt įgula visada pasirengusi į jį atsakyti.
Užmegzkime ryšį!

Nemokama konsultacija

Užmegzkime ryšį!

Skambinti +370 658 33861

Nemokama konsultacija