„COVID-19“ kontrolinis sąrašas verslams

Blogas - Facebook

COVID-19 pandemija reiškia, kad labai daug dalykų šiuo metu mums yra pakankamai neįprasti. Mūsų komandai dirbti iš namų taip pat nėra įprasta. Tačiau mūsų veikla dėkinga tuo, kad galime lengvai dirbti nuotoliniu būdu.
Praeita savaitė iš ties buvo darbinga, nes verslai susidūrė su daugybe klausimų. Klientams rūpi, kaip įmonės prisitaiko prie situacijos – įdomu, ar esate atviri, ar turite gaminių, ar tie produktai yra saugūs ir t.t. Dabar turėtumėte atlikti keletą žingsnių, kad užtikrintumėte, jog jūsų klientai gaus visus reikiamus atsakymus, kai ieškos jūsų internete.

Aiškiai iškomunikuokite, kaip dirbsite šiuo metu
Daugumai prekės ženklų šiuo metu reikia spręsti bendrus klausimus, susijusius su tuo, kaip jų verslo praktika prisitaiko prie apribojimų, susijusių su COVID-19. Keletas rekomendacijų, ką turite atlikti kuo greičiau:
Google mano verslas – nurodykite, kokiu laiku dirbsite šiuo metu. Sukurkite Google įrašus, kurie apie tai informuoja. Tai padaryti galite visiškai nemokamai ir tokiu būdu svarbiausia jums informacija atsiduria vienoje vietoje, o Google My Business dirba jūsų verslui!
Svetainė – parašykite įrašą į tinklaraštį, DUK skiltį apie jūsų darbo laiką, pristatymo galimybes bei saugumą.
Soc. tinklai – palaikykite bent minimalią komunikaciją su savo klientais, prisitaikydami prie esamos situacijos. Priklausomai nuo jūsų teikiamų prekių ar paslaugų srities – reikėtų pasiūlyti žmonėms kaip jūsų produktą naudoti namuose, patarti kaip jūsų paslaugų pagalba teigiamai išnaudoti laisvesnį laiką namuose, papasakoti kaip jūs patys karantino metu dirbate nuotoliniu būdu, bendrauti su klientais asmeniškai, padėti, patarti ir t.t. Turėtumėte nepamiršti klientų, formuoti atsakingo ir rūpestingo verslo įvaizdį bei priminti klientams apie save, nes karantinas amžinai nesitęs ir tuomet jums bus daug lengviau atsistoti ant kojų, nei tiems, kurie nepalaikė ryšio su klientais ir nutraukė išsamesnę informaciją apie save.

Įsiklausykite, kaip pasikeičia klientų požiūris ir elgesys
Šiuo metu žmonės ilgiau nei įprasta, naudojasi Facebook, Instagram, Youtube ir kitais kanalais. Todėl tai yra jūsų laikas padidinti žinomumą ir užsitikrinti pozicijas.
Jūsų veiklos nuotraukos turėtų būti labiau pritaikytos prie dabartinės situacijos. Šiuo metu darbas su kaukėmis, pirštinėmis ar kiti ženklai yra labai svarbūs. Žmonės daugiau laiko praleidžia namuose, todėl reklamuojamus produktus ar paslaugas turėtumėte rodyti namų atmosferoje.
Vertybės – jei turite galimybes prisidėti prie korona viruso suvaldymo šalyje – būtinai prisidėkite! Nesvarbu ar ar tai bus maistas senoliams, ar bet kokia parama medikams, o gal rūpestis prasčiau gyvenančiomis šeimomis. Šiuo metu reikalinga bet kokia pagalba. Tokiu būdu jūs ne tik užsidėsite pliusą patys sau, bet ir parodysite savo vertybes kitiems, tokiu būdu dar ir padidindami savo vardo žinomumą bei sukurdami norimą įvaizdį.

Reklama
Praeitą savaitę Google Ads reklamos paieškos tarp mūsų klientų nekrito labai drastiškai, bet pastebime, kad vartotojai linkę mažiau konvertuoti nei įprastai. Taip pat pastebime paspaudimo kainos mažėjimą, nes mažėja konkurencijos lygis. Įmonių, kurios anksčiau nevykdė prekybos bei komunikacijos internetu, rezultatai nėra tokie puikūs, todėl reikės pakeisti strategijas. Manau, kad šis laikas dėkingas tiems, kurie supranta, kokią įtaką reklama gali padaryti vartotojams. Po krizės tos įmonės grįš į rinką daug stipresnės ir labiau prisitaikiusios.

Google Ads yra viena iš lanksčiausių reklamos formų. Mokate tik tuomet, kai vartotojas apsilanko jūsų svetainėje.
Facebook Ads – viena iš pigiausių reklamos formų. Čia galite dirbti su biudžetu nuo 1€/d., o už 10€ pasieksite kelis tūkstančius žmonių.

Jūs nustatote toną, kaip klientai suvokia prekės ženklą sunkiu metu.

– Kitas mūsų kosminės misijos dienoraščio įrašas Jus pasieks jau kitą savaitę. O jei turite bent menkiausią klausimą – OneClick.lt įgula visada pasirengusi į jį atsakyti.
Užmegzkime ryšį!

Nemokama konsultacija

Užmegzkime ryšį!