„Attribution“ projektas: kodėl privalote jį turėti savo Google Analytics?

Blogas - Google ads

„O, kaip būtų gera žinoti, koks yra vartotojo kelias!“,- vienbalsiai pritaria visi skaitmeninio marketingo specialistai. Savo ankstesniame blog įraše aptarėme Google Analytics priskyrimo modelius ir sakėme, kad vartotojo kelias jau seniai nebėra tiesiog spustelėjimas ant reklamos ir konversija. Tai kur kas ilgesnis procesas, reikalaujantis gerų analitinių įgūdžių. Laimei, Google Analytics viską dar labiau palengvino! Dabar tikrai galite tai sužinoti.

Sistema, padėsianti dar geriau išanalizuoti savo vartotojo kelią ir suprasti, kuris priskyrimo modelis veikia geriausiai skirtinguose konversijos keliuose (e-mail, social media ir pan.) – tai „Attribution“ projektas. Jeigu dar neskaitėte, kas yra priskyrimo modeliai, būtinai spauskite čia, o mes tuo tarpu pasakojame toliau – kaip susikurti „Attribution“ projektą ir kaip analizuoti jame pateiktus duomenis.

Pirmas žingsnis – „Attribution“ projekto kūrimas

Visų pirma, jums reikia sukurti projektą. Būtinosios sąlygos šiam projektui – Google Ads ir Google Analytics sujungimas (kai reklamuojate naudodami Google Ads arba Search Ads 360). Taip pat jums reikės nustatyti arba pridėti peržiūrą, kuri bus naudojama būtent „Attribution“ sistemoje.

Toliau, „Attribution“ projektų sąraše spustelėkite: Naujas projektas > Pradėti > Pasirinkite paskyrą, nuosavybę ir peržiūrą > Kitas > Konversijų tipų įgalinimas > Pasirinkite konversijų tipus > Išsaugoti > Užbaigti sąranką.

Sveikiname! Nuo dabar „Attribution“ pradės rinkti duomenis.

SVARBU: nesitikėkite, kad visus sugeneruotus modelius matysite iškart. Turėsite palaukti bent 72 val., kol bus sukurti pirmieji modeliai, ir apie 30 dienų, kol bus surinktas reikšmingas kiekis duomenų. O va tada prieisite prie smagiausios dalies – pavyzdžiui, galėsite analizuoti pagrįstą duomenimis (data driven) priskyrimo modelį, kuris jums parodys, kaip žmonės ieško jūsų verslo ir nusprendžia tapti jūsų klientais.

„Attribution“ projekto ataskaitos

Savo „Attribution“ projekte matysite net 4 skirtingas ataskaitas! Papildomai taip pat matysite Google Ads performance ataskaitą, jeigu „Attribution“ projektą sujungsite su savo Google Ads paskyra. Taigi, visos „Attribution“ ataskaitos ir jų funkcijos:

  • Conversion paths. Šioje skiltyje – ataskaitoje matysite visą vartotojų konversijos kelią. Tai reiškia, kad jums pateikta informacija, kokiuose kanaluose apsilankė vartotojas iki to momento, kuomet konvertavosi. Pateikti kanalai: e-mail, social, direct, organic search, paid search, referral.

  • Conversion lag. Tai konversijų trukmė. Matysite, kiek dienų prireikė vartotojui, kol jis galiausiai apsisprendė ir įvykdė pirkimą.

  • Conversion path length. Paprastai tariant, tai – konversijos kelio ilgis. Matysite, kiek, kokių kanalų ir kiek kartų buvo aplankyta, kol klientas galiausiai įvykdė pirkimą.

  • Model comparison. Ataskaitoje galėsite palyginti visus Google Analytics priskyrimo modelius tarpusavyje. Sužinosite, kiek kiekvienam modeliui buvo priskirta konversijų ir už kokią sumą. Duomenys leis nuspręsti, kuris priskyrimo modelis yra naudingesnis skirtingoms reklamoms (e-mail, social media, organic search ir kitiems).

  • Google Ads performance. Jeigu Google Analytics sujungėte su Google Ads, tuomet matysite ir Google Ads performance ataskaitą. Ji palygins visus priskyrimo modelius tarpusavyje (leidžiant Google Ads kampaniją) ir parodys, kuris priskyrimo modelis generuoja daugiausiai pajamų.

„Attribution“ projekto nauda – didžiulė. Žinosite, kokie reklamos kanalai turi didžiausią įtaką konversijoms. Taip pat galėsite eksperimentuoti taikydami skirtingus priskyrimo modelius savo reklamoms ir pamatysite, kurie iš jų generuoja didžiausias pajamas jūsų verslui.

Perskaitėte įrašą ir jums kilo klausimų? Nežinote, kaip geriausiai išnaudoti Google Ads arba socialinių tinklų komunikacijos galimybes? Ieškote patikimo, į jūsų poreikius įsiklausančio partnerio? Esame atvira, nuoširdi ir glaudų bendradarbiavimą vertinanti komanda – OneClick.lt. Susisiekite, pasimatykime gyvai ir pasikalbėkime apie tai, kas jums svarbu. Užmegzkime ryšį!

Be ON digital with us!

Nemokama konsultacija

Užmegzkime ryšį!