6 marketingo žingsniai, kuriuos privalai atlikti: Black Friday 2020

Manau, kad nesuklysiu pasakydama – Black Friday yra didžiausias metų įvykis pardavimų pasaulyje. Taip, kaip aš kasmet laukiu eglutės įžiebimo ir gražiausių metų švenčių, taip pirkėjai laukia lapkričio mėnesio pabaigos super n-u-o-l-a-i-d-ų! Tai yra ta diena metuose, kai verslininkų pardavimų ir pajamų rodikliai žaibiškai šoka į aukštumas. Ir spėkit ką – lygiai toks pat likimas gali laukti ir jūsų įmonės šiais metais, jeigu pasinaudosite mano patarimais, kuriais dabar ir ketinu su jumis pasidalinti. Įdėmiai skaitote?

Darykite ne šiaip nuolaidas, o pristatykite SUPER PASIŪLYMUS

Šioje vietoje būkite drąsūs ir ryžtingi – pradėkite kainų mažinimą iki 50% ir nebijokite uždėti net ir iki 70% nuolaidos savo paslaugoms bei produktams! Jeigu seksite tą dieną konkurentus, pamatysite, kad tokio dydžio nuolaidos yra visiškai normalu. Taip pat galite taikyti 2 už 1 kainą taisyklę, arba formules 3+2, 1+1 ir pan. Nepamirškite ir nemokamo pristatymo! Juk visi norime daugiau už mažiau – visi esame pakankamai impulsyvus naudotis tokiais pasiūlymais.

Optimizuokite savo landing (nukreipimo) puslapius

Tai laikas, kai optimizuoti nukreipimo ir produktų puslapius – gyvybiškai svarbu. Užsukę į jūsų svetainę tikslinė auditorija iškart turi suprasti, kad pas jus vyksta Black Friday. Taigi:

  • Sutelkite visą dėmesį į savo prekės ženklo dizaino elementus ir tekstus Black Friday baneriuose. Pritaikykite juos atitinkamai.
  • Jeigu yra galimybė naudokite pop-up reklamas, bėgančias eilutes ir kitus būdus, kurie aiškiai praneša, kur rasti Black Friday pasiūlymus.
  • Sukurkite „stiprius“ ir paveikius Call-to-action mygtukus.
  • Optimizuokite svetainės krovimo greitį.
  • Raginkite lankytojus užsiprenumeruoti naujienlaiškį, kuriame pranešite apie naujausias akcijas ir pasiūlymus.

Viskuo dalinkitės savo socialinės medijos kanaluose

Nenuvertinkite socialinės medijos kanalų! Informuokite lojalius savo sekėjus apie visas nuolaidas, pasiūlymus ir paraginkite juos visu tuo dalintis su kitais. Dalinkitės nuolaidų kodais, blog’o įrašais, kuriuose slepiasi vidinės nuorodos į specialius jūsų pasiūlymus. Sukurkite specialų Black Friday dienos banerį ir jį uždėkite ant visų savo viršelių – Facebook, Linkedin, Youtube ir kitų.

Facebook ir Google Ads remarketingas

Vartotojai, kurie paliko savo el. paštą užsiprenumeruodami jūsų naujienlaiškį, bus jums lengvai pasiekiami – priminkite jiems dar kartą karštus savo pasiūlymus naudodami naujienlaiškių platformas, Facebook ir Google Ads remarketingą! To reikia, kad jus prisimintų – tarp tokios gausos pasiūlymų tą dieną galite likti netyčia pamiršti.

Nelaukite lapkričio mėnesio, pradėkite jau spalį!

Čia ne mano sugalvota idėja – užsienyje atliktos apklausos rodo, kad žmonės pradeda didžiųjų švenčių apsipirkimą ir Black Friday išpardavimų paiešką jau spalio mėnesį. Mano siūlymas būtų pradėti minėti Black Friday dieną ir vartotojų laukiančias nuolaidas spalio mėnesio gale – kurkite teaser’ius (anonsus, trumpus skelbimus) ir dalinkitės jais socialinės medijos kanaluose ir naujienlaiškiuose. Tai kurs intrigą, užmins mįslę ir privers vartotojus vis grįžti į jūsų svetainę ir tikrinti, ar nuolaidos jau prasidėjo.

Kurkite ryškius, išsiskiriančius vizualus

Black Friday akcijas skelbia VISI produktų ar paslaugų teikėjai, todėl labai svarbu išsiskirti iš konkurentų. Tai gali pasirodyti sunku, tačiau patikiname, kad tikrai įmanoma! Pavyzdžiui, iš visų juodos spalvos vizualų tikrai išsiskirsite panaudoję ryškesnes, „šaukiančias“ spalvas, atkreipiančias dėmesį. Taip pat vietoje įprastų statinių Facebook Ads vizualų galite naudoti:

  • Judančius paveiksliukus (gif’us);
  • Video įrašus (pavyzdžiui, su garsais);
  • Apverstus vizualus/video;
  • Karuseles.

Pavyzdžiui:

Štai ir viskas – jau esate pasiruošę didžiajai Black Friday dienai! Metas išnaudoti visas galimybes ir pasiekti rekordinius pardavimus.

Perskaitėte įrašą ir jums kilo klausimų? Nežinote, kaip geriausiai išnaudoti Google Ads arba socialinių tinklų komunikacijos galimybes? Ieškote patikimo, į jūsų poreikius įsiklausančio partnerio? Esame atvira, nuoširdi ir glaudų bendradarbiavimą vertinanti komanda – OneClick.lt. Susisiekite, pasimatykime gyvai ir pasikalbėkime apie tai, kas jums svarbu. Užmegzkime ryšį!

Be ON digital with us!