5 žingsniai tobulai Facebook Ads auditorijai sukurti

Blogas - Facebook ads

Vienareikšmiškai ir nenuginčijamai – su reklama tiksliai „pataikydami“ į reikiamą Facebook auditoriją, sumažinsite reklamos išlaidas ir padidinsite ROAS. Nors net 6 milijonai verslų visame pasaulyje bando savo žinutę potencialiems pirkėjams ištransliuoti naudodami FB Ads, ne visi jie pasiekia tikslą! Dažnai pritrūksta žinių, kaip išnaudoti šį kanalą maksimaliai. Tokie šūviai pro šalį gali nulemti, kad niekada nepasieksite savo idealaus pirkėjo.

Norite reklamai išleisti mažiau, o žmonių pasiekti net gi daugiau? Svajojate surasti savo idealų pirkėją? Skaitykite toliau! Dalinamės patarimais, kaip reikėtų sukurti tą tobulą FB Ads auditoriją.

1. Išsikelkite tikslą

Blogiausias dalykas, kurį galite padaryti – tai savo reklama taikytis į absoliučiai visus Facebook vartotojus. Taisyklė paprasta: kai taikai į VISUS, pataikai į NIEKĄ. Taigi, visų pirma atsakykite sau į šiuos klausimus:

– Ko tikitės pasiekti kurdami Facebook Ads reklamą?
– Kuo jūsų produktai/paslaugos gali būti naudingi žmonėms?
– Ką norite, kad žmonės darytų, pamatę jūsų reklamą?
– Kur norite, kad žmonės būtų nukreipti?
– Kokį veiksmą jiems reikia atlikti?
– Koks jūsų galutinis tikslas?

Atsakymai padės suprasti, kokių žingsnių reikia imtis toliau. Pagal juos, jūsų reklamos tikslai gali būti – prekės ženklo žinomumo didinimas, konversijos arba dėmesio didinimas (vartotojų skatinimas ieškoti daugiau informacijos apie jūsų prekės ženklą). Šie tikslai gali keistis atsižvelgiant į tai, kaip auga jūsų verslas.

Natūralu, kad pačioje verslo gyvavimo pradžioje jums reikės kurti reklamas žinomumo didinimui, tuomet norėsite, kad žmonės sužinotų daugiau apie jūsų vertybes, tikslus, naudą ir galiausiai, pirkėjas jau bus pasiruošės iš jūsų pirkti.

2. Pradėkite kurti auditoriją

Kodėl svarbu kurti siauras, tikslines auditorijas? Pavyzdžiui, jeigu jūsų produktas yra sukurtas darbų vadovams, švaistysite pinigus reklamą rodydami ir žmonės, kurie net neturi darbo. Suprantate?

Sunkiausia šio darbo dalis – nustatyti, kokio tiksliai dydžio turėtų būti Facebook Ads auditorija. Patariame galvoti apie žmonių skaičių, kuriuos realu pasiekti su jūsų nustatytu biudžetu. Tarp FB marketingo specialistų populiari „septyneto taisyklė“. Tai reiškia, kad jūsų idealus pirkėjas turi pamatyti/išgirsti jūsų reklamą bent 7 kartus prieš galiausiai nuspręsdami imtis veiksmo.

Pavyzdžiui, remkimės visuotinai priimtu sutarimu, kad vidutinė 1 000 impressions (CPM) kaina yra 5€. Taigi, jeigu norite reklamą parodyti 20 000 vartotojų 7 kartus, galima panaudoti tokią formulę:

20,000 (auditorijos dydis) x 7 (pamatymai) = 140,000

140 x 5€ (vid. CPM) = 700€

PATARIMAS: naudokite visus prieinamus Facebook auditorijos skaldymo pasirinkimus (tai pomėgiai, demografija, lytis ir pan.).

3. Sukurkite turinį

Kurdami turinį (tekstą, vizualą) turite suprasti, koks procesas vyksta iki tol, kol pirkėjas nusprendžia pirkti. Procesas gali būti apibūdintas 3 stadijomis: problemos suvokimo stadija, sprendimo būdo ieškojimo stadija ir sprendimo pasirinkimo stadija.

Kai žinote visas stadijas, belieka nuspręsti, kurioje stadijoje jūsų pasiektas pirkėjas atkreips dėmesį į jūsų žinutę (FB ads reklamą). Jeigu didžiausias šansas jums „užkabinti“ pirkėją yra problemos suvokimo stadijoje, tuomet sukurkite reklamą, kurioje kalbate apie savo auditorijos problemą. Taip 100% pataikysite į savo auditoriją.

4. Metas sukurti Custom Audience

Custom Audience – tai grupė žmonių, kurie matė/įsitraukė į jūsų turinį ir turi tam tikrą ryšį su jumis. Šią auditoriją FB leidžia kurti remiantis jūsų jau surinkta informacija – puslapių lankytojais, įsitraukimu, lankytojų sąrašu.

SVARBU: į šią auditoriją įtraukite tik tuos vartotojus, kurie, pavyzdžiui, peržiūrėjo 95% jūsų video. Jie bus idealiausi pirkėjai, nes tikrai domisi jūsų kuriamu turiniu.

5. Skaldykite auditoriją į vis mažesnį segmentą

Kokie tolimesni žingsniai? Dar labiau susiaurinti auditoriją! Leiskite reklamą tam vaizdo įrašui, kol su ja „užkabinsite“ bent 1 000 vartotojų (įtrauksite juos į savo auditoriją), kurie peržiūrėjo 95% to video. Tai galite daryti savaitę, mėnesį ar net tris.

Paskutinis žingsnis – tiems 1 000 vartotojų, kuriuos jau pavyko įtraukti į savo auditoriją, sukurkite Facebook Lookalike Audience. Tai taps jūsų kito vaizdo įrašo/produkto reklamos FB auditorija, kuri yra panaši auditorija į šiltus klientus. Ji labiau linkusi reaguoti į reklama pagal Facebook algoritmus. Taigi, jums nebereikės palaikyti ryšio su šalta auditorija, kuri nesidomi jūsų turiniu.

Norėdami pasiekti naujas auditorijas ir vartotojus, tiesiog visus žingsnius pakartokite! TAI sėkmingos Facebook Ads reklamos veikimo garantas.

Perskaitėte įrašą ir jums kilo klausimų? Nežinote, kaip geriausiai išnaudoti Google Ads arba socialinių tinklų komunikacijos galimybes? Ieškote patikimo, į jūsų poreikius įsiklausančio partnerio? Esame atvira, nuoširdi ir glaudų bendradarbiavimą vertinanti komanda – OneClick.lt. Susisiekite, pasimatykime gyvai ir pasikalbėkime apie tai, kas jums svarbu. Užmegzkime ryšį!

Be ON digital with us!

Nemokama konsultacija

Užmegzkime ryšį!