5 patarimai, kaip per Kalėdas parduoti daugiau

Blogas - Reklama

Na ką… Tikiuosi, kad Black Friday dienai jau pasiruošėte, nes dabar metas pradėti ruoštis kitam, ko gero svarbiausiam įvykiui metuose – Kalėdoms! Tam, kad neužkluptų netikėtai. Ir tam, kad jūsų konkurentai nepaliktų jūsų sau už nugaros. Kuomet rašau šį blog’o įrašą, spalio 22 dieną, parduotuvėje Jysk jau matau prie įėjimo sukabintas lemputes, pastatytas eglutes ir kalėdinius žaisliukus, laukiančius savo šeimininkų. Blogiausias scenarijus, kurį galite sukurti – tai pasilikti namų darbus paskutinei nakčiai ir vėliau gailėtis, kad pardavimų rodikliai nepajudėjo iš vietos.

Po kiekvieno šventinio laikotarpio verslai įsivertina pardavimų rezultatus ir pastebi, kad kasmet internete apsipirkinėjančių žmonių daugėja! Ir tai savaime suprantama – kam palikti savo namų komfortą, kai visas prekes su akcijomis galima gauti tiesiai į savo namus. Kaip tik dėl to konkurencija e-prekyboje itin didelė – tai verčia kruopščiai, atidžiai ir iš anksto planuoti šventinę marketingo kampaniją. O kad būtų lengviau, toliau pateikiame savo patarimus.

1. Pasirūpinkite, jog jūsų asortimente būtų naujausios produktų kolekcijos

Žmonės mėgsta dovanoti pačius geriausius, naujausius, stilingiausius produktus savo artimiesiems. Kaip tik dėl to savo Home (tituliniame) puslapyje išdėstykite būtent tokias prekes, kurios atitinka paminėtą apibūdinimą. Lygiai taip pat tituliniame savo internetinės svetainės puslapyje rodykite ir visas su Kalėdomis susijusias akcijas, specialius dovanų pasiūlymus. Kurkite banerius, kuriuos paspaudus lankytojai būtų nuvedami į populiariausių, perkamiausių, to sezono prekių kategorijas.

2. Atnaujinkite svetainės dizainą – tegul jis būna kalėdiškas!

Kuomet lankytojai užsuks į jūsų svetainę, juos iškart turėtų pasitikti kalėdinė dvasia – čia turėtų atsispindėti šventinis džiaugsmas! Jokiu būdu nebūkite nuobodūs. Neįmanoma nepastebėti, kaip savo vitrinas išpuošia fizinės parduotuvės su kalėdų eglutėmis, seniais šalčiais, spalvotais saldainiais, lemputėmis, varpeliais ir dar daugiau. O kaip ir minėjome, internetinė prekyba pritraukia vis daugiau pirkėjų, todėl turite pasipuošti ir jūs! Dėl šiandieninio konteksto, nenustebintų ir tai, jog internetinės parduotuvės susilauks stebėtinai didesnio lankytojų srauto nei fizinės.

3. Dabar pat pradėkite kurti kalėdines marketingo kampanijas

Visas banerines bei vaizdines reklamas reikia pradėti rodyti savo tikslinei auditorijai gerokai anksčiau nei per šventes, todėl planas su idėjomis reikalingas jau dabar. Visų pirma, nutarkite, kokius specialius pasiūlymus ar akcijas rodysite potencialiems pirkėjams. Tuomet dirbkite reikia su e-mail kampanijomis, Facebook Ads, Google Ads reklamomis. Visoms joms paruošti reikalinga idėja, ją papildantis tekstas ir vizualai. Kuomet viskas suruošta, beliks tinkamu laiku paleisti reklamą!

4. Nepamirškite PPC kampanijos

PPC reklamos kampanija – bene privaloma šventiniu laikotarpiu! Didžiausias procentas žmonių, ieškančių dovanų, kreipsis į Google paieškos sistemą su tam tikrais raktiniais žodžiais, todėl jūsų reklama turi ten atsidurti. Lankytojai spaus, pateks į jūsų nukreipimo puslapį (angl. landing page) ir išsirinks, nusipirks ten esančią prekę (-es). Rekomenduojame sukurti specialiai kalėdiniui pasiūlymui skirtą nukreipimo puslapį ir, žinoma, susieti jį su šventine tematika.

Labai svarbu naudotis ir Facebook Ads remarketingo galimybėmis. Su remarketingu galėsite pasiekti tuos žmones, kurie lankėsi jūsų internetinėje parduotuvėje, tačiau ją paliko nieko neįsigiję. Priminkite jiems apie save, savo produktus ir paraginkite žengti pirkimo žingsnį!

5. Reklamuokite savo prekės ženklą socialinėje medijoje

Instagram, Facebook ir kiti socialiniai tinklai yra nebrangus marketingo kanalas, kurio pagalba galite pasiekti savo tikslinę auditoriją per labai trumpą laiką. Ką kelti ant savo sienos? Vertinga informacija sekėjams šventiniu laikotarpiu yra unikalios dovanų idėjos, artėjančios nuolaidos ir pasiūlymai.

Lygiai taip pat sieną papildyti galite šventinėmis citatomis, šventinio stiliaus patarimais ar bet kokiomis kitomis idėjomis, susijusiomis su Kalėdomis. Padirbėkite su nuotraukomis, leiskite konkursus, apklausas, pradėkite įdomias, įtraukiančias diskusijas.

Pabaigai, prie visų patarimų, kuriuos išvardinome viršuje, taip pat labai rekomenduojame apsvarstyti tokias galimybes:

– Nemokamą prekių pristatymą;
– Dovanų pakavimo paslaugas;
– Kalėdinius kuponus.

Štai ir viskas! Atlikę visus žingsnius, galite ramiai laukti šventinio laikotarpio.

Perskaitėte įrašą ir jums kilo klausimų? Nežinote, kaip geriausiai išnaudoti Google Ads arba socialinių tinklų komunikacijos galimybes šventiniu laikotarpiu? Ieškote patikimo, į jūsų poreikius įsiklausančio partnerio? Esame atvira, nuoširdi ir glaudų bendradarbiavimą vertinanti komanda – OneClick.lt. Susisiekite, pasimatykime gyvai ir pasikalbėkime apie tai, kas jums svarbu. Užmegzkime ryšį!

Be ON digital with us!

Nemokama konsultacija

Užmegzkime ryšį!