2020 m. tendencijos. Instagram

Blogas - Instagram

Sveiki, su Jumis sveikinasi Google Partners – OneClick.lt įgula. Mūsų kosminė misija – įžiebti Jūsų verslo žvaigždę konkurencingoje padangėje.

X savaitė,
TENDENCIJOS ŽEMĖS PLANETOJE

Iki Naujųjų liko vos saujelė dienų, todėl mūsų komanda skuba pasidalyti paskutiniąja kitų metų tendencijų porcija – Instagram “madų” prognozėmis.

Natūralesnis turinys

Šiais metais jau buvo gana ryškiai pastebimos tendencijos, jog Instagram kur kas geriau sekasi natūraliau ir mūsų įprasto gyvenimo situacijas, vaizdus atkartojančiam turiniui. Labai panašios tendencijos vyraus ir kitąmet – aukštos kokybės, tačiau natūraliai atrodančios fotografijos, darni estetika išliks vienu patikimiausių ir geriausiai veikiančių būdų siekiant didinti Instagram sekėjų skaičių, publikuojamų įrašų matomumą, vartotojų įsitraukimą į juos.

Taip pat, vartotojai taps vis atidesni ir rašytiniam turiniui, todėl didesnį dėmesį teks skirti ir greta nuotraukų esantiems tekstams.

Auganti turinio svarba

Jau kelerius pastaruosius metus Instagram vis ryškiau ima dominuoti ir turinys, glaudžiai susijęs su einamomis socialinėmis problemomis ir temomis, tokiomis kaip #MeToo, #TimesUp, klimato kaita ir kt. Todėl ir artėjančių metų tendencijos yra nukreiptos į socialiai reikšmingų temų kultivavimą Instagram įrašuose. Tokiu būdu užmezgami ryšius su tiksliniais klientais, kurie jaučiasi ar galvoja panašiai.

Atkreipkite dėmesį, kad mes čia nekalbame tik apie grotažymes. Socialiai atsakingų įrašų kūrimas kitąmet bus tiesiogiai susijęs ir su socialinių problemų įtraukimu/pritraukimu prie Jūsų kuriamo rašytinio turinio, skleidžiamų verslo idėjų. Tad jeigu siekiate savo verslą kurti susijusių su socialinėmis problemomis (social relatable business), ši 2020 m. tendencija tik paspartins ir paskatins tokios komunikacijos krypties Instagram sėkmę.

Grotažymių populiarumo mažėjimas

Nors grotažymės ir 2020 m. bus naudojamos, prognozuojama, jog jų reikšmė ir populiariumas blėsta. Dar praėjusiais metais išskirtas vid. 9 grotažymių naudojimas įraše ateinančiais metais gali kisti – prognozuojama, jog dabar bus svarbiausios 3-9 grotažymės, o naudingiausia ir veiksmingiausia (siekiant kuo didesnio organinio pasiekiamumo ir iš jo kylančio vartotojų įsitraukimo į viešinamą turinį) bus naudoti šiuos #:
# populiariausias – vis dar neblogai veiks pačios populiariausios Instagram grotažymės. Tiesa, jų verta naudoti vos vieną ar pora – kasdien tokios grotažymės kaip #instagood #love #photooftheday #fashion #beautiful dedamos šalia kelių mln. įrašų, todėl tikėtis gero organinio pasiekiamumo iš jų neverta;
# laikinai populiariausias – esant vienai ar kitai dominuojančiai, ribotą laiką labai populiariai temai, bus gana pravartu įrašuose panaudoti 1-2 su ja susijusias grotažymes;
# nišines – bus tikrai madinga ir naudinga naudoti tik specifinėms nišoms skirtas grotažymes. Jos tikrai turėtų sugeneruoti nemažai organinio turinio;
# unikalias Jūsų prekės ženklo – kas tikrai bus naudingai ir pravartu, tai tiesiogiai su Jūsų prekiniu ženklu susijusių ir jį atstovaujančių grotažymių naudojimas.

Personalizuoti efektai

2019 m. antrojoje pusėje Instagram pradėjo masiškai populiarėti personalizuoti ir pačių vartotojų ar prekinių ženklų sukurti efektai nuotraukoms, video ir kitiems vizualiniams formatams.
Rinkodaros specialistai yra įsitikinę, kad šios populiarumo bangos tokie personalizuoti efektai ne tik nepraras, bet ir dar labiau ją išaugins – nuo mažiausiu mikro verslų iki didžiausių verslo ryklių, kurdami personalizuotus ir jų prekinį ženklą atspindinčius efektus, galės dar lengviau skleisti žinią apie savo prekės ženklą ir pritraukti dar daugiau Instagram sekėjų bei potencialių klientų.

IGTV iškilimas

Prieš pusantrų metų Instagram pristatė IGTV – dar vieną funkciją, kurioje galima talpinti ilgesnius nei 1 min. trukmės vaizdo įrašus, jų ištrauka pasidalijant ir naujienų sraute ar istorijose (stories). 2019-ieji buvo šios funkcijos palaipsnio populiarėjimo metai, o štai 2020-ieji prognozuojami kaip tikri šios funkcijos iškilimo į populiarumo viršūnę metai.

Patobulinta IGTV gali tapti vienu pagrindinių informacijos dalijimosi kanalu, kuriame paprastai ir patraukliai galima pristatyti produktus, paslaugas, teikti svarbią informaciją, susijusią su jais, arba pristatyti ir priminti apie savo verslą. Integruojant IGTV į bendrą Instagram komunikacija ši gali tapti dar įvairesnė, patrauklesnė vartotojams ir taip prisidėti prie augančio įmonės populiarumo ir kartu kylančios pardavimų per Instagram mediją kreivės.

Dar daugiau istorijų (stories)

Instagram istorijomis (stories) kasdien visame pasaulyje naudojasi daugiau nei 500 milijonų vartotojų, todėl tai jau yra populiariausias turinio tipas platformoje. Tokį šios funkcijos populiarumą garantuoja autentiškas, greitas būdas sudominti auditoriją savo produktais ar paslaugomis bei nukreipti į savo prekės ženklo paskyrą, su swipe up funkcija – į nukreipimo puslapį (landing page) ir pan., bei taip paskatinti pirkimus. Istorijų formatas palengvina Jūsų transliuojamo turinio matomumą, pasiekiamumą ir auditorijos įsitraukimą į jį Jums naudinga linkme – paliekant savo kontaktus, užsiregistruojant, atliekant pirkimą, kt.

Būtent dėl šios funkcijos sukuriamo dar greitesnio verslo atstovų ir soc. tinklo vartotojų, potencialių klientų, sąveikos, prognozuojama, kad 2020 m. Instagram istorijos nesiliaus populiarėti, o jomis kasdien naudosis (dalysis, stebės, į jas reaguos) dar daugiau Instagram vartotojų, taip generuodami verslo paskyroms dar daugiau potencialaus pelno.

Daugiau shoppable įrašų

Šiemet į populiarumo aukštumas iškilęs internetinis apsipirkimas, kurio funkcijas skubiai bei moderniai įdiegė ir Instagram, kitąmet toliau dominuos. Instagram integracija lengvai žymėti produktus tiesiog nuotraukoje su nuorodomis, tiesiogiai nukreipiančiomis į internetinę parduotuvę, pasiteisino su kaupu, o 2020 m., prognozuojama, populiarės šviesos greičiu.

Žinoma, tam įtakos turės ir šios funkcijos tobulinimas, prie kurio Instagram aktyviai dirba. Jau skelbiama, kad kitąmet bus galima pridėti dar daugiau informacijos apie produktus pačiuose Instagram įrašuose, jau pamažu testuojamas ir tiesioginis prekių ar paslaugų įsigijimas pačiame Instagram be nukreipimo į įmonės nukreipimo puslapį ar internetinę parduotuvę. Planuojama, kad atsiras ir panašios galimybės kaip ir Facebook patogiau rinkti vartotojų, perkančių per Instagram duomenis, juos segmentuoti į konkretesnes ir labiau specifines auditorijas bei taip dar veiksmingiau panaudoti produktų ar paslaugų reklamai skiriamą biudžetą, kad prekės ar paslaugos už mažiausią įmanomą reklamos biudžetą pasiektų tikslinę auditoriją bei atneštų norimų rezultatų.

Tokio štai 2020 m. PPC, Facebook ir Instagram tendencijų prognozės. Kurios jų išsipildys, kurios ne, kurias pakeis naujienos, apie kurias šiandien dar nėra kalbama – visa tai mes Jums būtinai pristatysime jau kitąmet!

– Kitas mūsų kosminės misijos dienoraščio įrašas Jus pasieks jau kitą savaitę. O jei turite klausimų – OneClick.lt įgula visada pasirengusi į juos atsakyti.

Užmegzkime ryšį!

Nemokama konsultacija

Užmegzkime ryšį!

Skambinti +370 658 33861

Nemokama konsultacija